The boys are back in town - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Foex,Vis, Boecky, Broeder, Klaus, Blaauwwiekel, Buffel, Nico en Pinda classified - WaarBenJij.nu The boys are back in town - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Foex,Vis, Boecky, Broeder, Klaus, Blaauwwiekel, Buffel, Nico en Pinda classified - WaarBenJij.nu

The boys are back in town

Door: Foex

Blijf op de hoogte en volg Foex,Vis, Boecky, Broeder, Klaus, Blaauwwiekel, Buffel, Nico en Pinda

01 December 2011 | Nederland, Amsterdam

Dag lieve luisteraars,

schrik niet, het is even geleden dat er vanaf deze plek vol prachtige verzameling anecdotes en avonturen een bericht is verstuurd, maar nu is het dan weer zover..

Komende week, de 8e der december van het 11e jaar in de 21 eeuw zal het gezelschap der genotzoekers weer een oudsche stad bezoeken en daarmee de lokale bevolking verblijden met 2 nachten en 3 dagen vol vertier, brood en spelen. Gedurende onze aanwezigheid zullen wij niet alleen de inheemse bevolking van de wonderschone plaats verrijken met onze geneugten. Ook zullen wij ons inspannen u, de trouwe lezer van het inmiddels befaamde gelukkighebbenwedefotosnog.waarbenjij.nu blog, meenemen op ons avontuur en verslag doen van dat wat wij hebben geleerd.

Tot slot, aangezien een stijlvolle afsluiting nimmer mag ontbreken, groet ik u, zeer gewaardeerde lezer.

Moge de Sint met u zijn

Pinda:

Geniaal!

• 08 Februari 2012 - 14:39

Vis:

Waar blijven die verhalen van Praag?!

• 02 Maart 2012 - 05:46

Broeder Vos:

Hollandia.

Foex,Vis, Boecky, Broeder, Klaus, Blaauwwiekel, Buffel, Nico en Pinda

Dit is onze blog met de beschrijving van onze meest uiteenlopende, veelal ondoordachte, spontane, chaotische, zeer lawaaierige, lompe, dronken, dikwijls lamlendige doch altijd gezellige activiteiten en reizen die doorgaans in een horeca-gelegenheid worden bedacht en vervolgens binnen enkele dagen worden geboekt. Achteraf vragen wij ons dan ook met een zekere regelmaat af wat we nu weer hebben verzonnen, danwel gedaan... Gelukkig hebben we op die momenten de foto's nog! Blackie Reizen rules