Prepare... - Reisverslag uit Papeete, Frans Polynesië van Foex,Vis, Boecky, Broeder, Klaus, Blaauwwiekel, Buffel, Nico en Pinda classified - WaarBenJij.nu Prepare... - Reisverslag uit Papeete, Frans Polynesië van Foex,Vis, Boecky, Broeder, Klaus, Blaauwwiekel, Buffel, Nico en Pinda classified - WaarBenJij.nu

Prepare...

Door: Pinda

Blijf op de hoogte en volg Foex,Vis, Boecky, Broeder, Klaus, Blaauwwiekel, Buffel, Nico en Pinda

16 Januari 2008 | Frans Polynesië, Papeete

Six guys... One suitcase...

things will change forever...

Be prepared!!

This spring, the journey continuous!

• 16 Januari 2008 - 20:01

• 24 Januari 2008 - 12:04

Gekkenhuis

• 26 Januari 2008 - 13:02

Arie:

Je ne parler pas francais...

• 26 Januari 2008 - 20:17

Garcon Vosé:

Je ne comprends pas monsieur..

• 31 Januari 2008 - 14:46

De Jongste Lichting:

Goedemiddag heren van het goede leven,

Tijdens een gezellig samenzijn in de wel befaamde, oh zo gezellige, immer aangename Groote Griet is mij het volgende ter ore gekomen: een website die de amusante reisverhalen van "de zes" tot leven doet komen.

Na enkele diepzinnige gesprekken en interessante discussies over levenskwesties, kwam DE site ter sprake.
    Na het nuttigen van de nodige alcoholische versnaperingen, heb ik een belofte gedaan die ik bij deze doe na komen. Met mijn goede gedrag schrijf ik een bericht in jullie immens populaire gastenboek.

Graag wens ik jullie (Pinda, Oal bokko, Garcon Vosé, Arie, Broeder Vos en natuurlijk de verstokte) al het goeds voor de reizen die nog komen gaan. Geniet van al het moois :)

Veel liefs,

Inge

• 14 Februari 2008 - 11:13

Broeder Vos:

Vivá París! Rond de middag staan we al te springen op de Champs Elysees of niet Boecky?!

• 14 Februari 2008 - 11:22

Pinda:

maar eerst maar even naar Zuid-Frankrijk morgen, wat jij Boecky!

Foex,Vis, Boecky, Broeder, Klaus, Blaauwwiekel, Buffel, Nico en Pinda

Dit is onze blog met de beschrijving van onze meest uiteenlopende, veelal ondoordachte, spontane, chaotische, zeer lawaaierige, lompe, dronken, dikwijls lamlendige doch altijd gezellige activiteiten en reizen die doorgaans in een horeca-gelegenheid worden bedacht en vervolgens binnen enkele dagen worden geboekt. Achteraf vragen wij ons dan ook met een zekere regelmaat af wat we nu weer hebben verzonnen, danwel gedaan... Gelukkig hebben we op die momenten de foto's nog! Blackie Reizen rules