Lekker boarden, biertje doen en an die arbeit! - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Foex,Vis, Boecky, Broeder, Klaus, Blaauwwiekel, Buffel, Nico en Pinda classified - WaarBenJij.nu Lekker boarden, biertje doen en an die arbeit! - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Foex,Vis, Boecky, Broeder, Klaus, Blaauwwiekel, Buffel, Nico en Pinda classified - WaarBenJij.nu

Lekker boarden, biertje doen en an die arbeit!

Door: Boecky en Pinda

Blijf op de hoogte en volg Foex,Vis, Boecky, Broeder, Klaus, Blaauwwiekel, Buffel, Nico en Pinda

21 Februari 2008 | Frankrijk, Parijs

Goedemiddag geachte lezers en lezeressen,

hier eindelijk na lang, lang wachten een update van de meest gelezen en geroemde blog!

Boecky en uw verslaggver verblijven thans in een ski-oord in de Franse Alpen. Dat het hier goed toeven is zal u allen niet vreemd in de oren klinken.

wat wij hier doen.
Omdat het een enorm rustige week is zijn er vrijwel geen mensen die de kroeg in gaan... an het begin van deze week was er een groep van ongeveer 50 man uit Nederland. Door deze groep was de apres ski gezellig. Na het vertrek van deze groep bleven er een stuk of 10 Nederlanders over. Best rustig dus. Onze dagen zien er dan ook als volgt uit;

of een dagdienst = 0900 tot 1600 werken en dan een biertje drinken.

of een avonddienst = 1600 tot 0000 werken, voor het werken de piste op en na het werken een biertje

of vrij = de piste op en daarna een biertje doen

Zo ziet onze week er uit hier :-) Oh ja, hebben we al verteld dat de zon de ganse dag schijnt en dan we hier alles krijgen, van skipas tot snowboard tot voer en pils :-).

Het boarden is hier ook prima, volgens Boecky is ondergetekende een talentje op het strijkplankachtige object wat men snowboard noemt. Ondergetekende kan u slechts mededelen dat zijn linkerbil blauw is en de rest van het lijf evenzo.

Morgen is het alweer vrijdag, de laatste vrije dag van deze werkweek, de piste op dus! Zaterdag zal de bus weer richtng de lage landen vertrekken.

De fotos en video's zullen spoedig volgen want gelukkig hebben we de fotos nog :-)

groeten,

Boecky en Pinda

• 21 Februari 2008 - 17:34

Pinda:

Geniaal!!!

• 21 Februari 2008 - 17:45

Boecky:

morgen idd. vrijdag (vrijedag-dag)...zaterdag werkdag... 500 vrouwen in string bekijken...en daarna lekker dromen in het busje naar huis. U raad al waar deze dromen over zullen gaan!
    wij zien U allen in het mo
    adiosoie Holland... weg van die gvdzs*ts**** fransen

• 21 Februari 2008 - 17:55

Nick:

inderdaad geniaal!

• 22 Februari 2008 - 10:33

Chicky:

Hey jongens,

hoewel ik alle verhalen al lang gehoord heb is het toch leuk om dit mooi geschreven verhaaltje nogmaaals te lezen. Geniet er nog even van en tot zondag!!

Liefs en een dikke kus voor mijn Pinda!!

• 22 Februari 2008 - 15:48

Broeder:

Geniaal!!

Foex,Vis, Boecky, Broeder, Klaus, Blaauwwiekel, Buffel, Nico en Pinda

Dit is onze blog met de beschrijving van onze meest uiteenlopende, veelal ondoordachte, spontane, chaotische, zeer lawaaierige, lompe, dronken, dikwijls lamlendige doch altijd gezellige activiteiten en reizen die doorgaans in een horeca-gelegenheid worden bedacht en vervolgens binnen enkele dagen worden geboekt. Achteraf vragen wij ons dan ook met een zekere regelmaat af wat we nu weer hebben verzonnen, danwel gedaan... Gelukkig hebben we op die momenten de foto's nog! Blackie Reizen rules