Het is weer zo ver! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Foex,Vis, Boecky, Broeder, Klaus, Blaauwwiekel, Buffel, Nico en Pinda classified - WaarBenJij.nu Het is weer zo ver! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Foex,Vis, Boecky, Broeder, Klaus, Blaauwwiekel, Buffel, Nico en Pinda classified - WaarBenJij.nu

Het is weer zo ver!

Door: Pinda

Blijf op de hoogte en volg Foex,Vis, Boecky, Broeder, Klaus, Blaauwwiekel, Buffel, Nico en Pinda

07 Oktober 2010 | Nederland, Amsterdam

Heren en dames, trouwe volgers, overige geinteresseerden en verdwaalde internetters.

Welkom terug!

Het heeft even geduurd maar dan is er nu eindelijk weer een update van het meest geniale reisblog op de interwebs te vinden.

UND JETZT IS DER ZEIT GEKOMMEN! WIR GEHEN WIEDERMAL EINE SEHR SCHÖNE REISE MACHEN. WIR GEHEN NACH DAT HAUPTSTADT DES DRITTEN REICHS, WIR GEHEN NACH EIN STADT IN DEUTSCHLAND!!!! WIR GEHEN NACH BERLIN IN DEZEMBER JAAAAAAH!!!

Even kort resumerend; wat hebben wij zoal gedaan het afgelopen jaar, hoe was de zomervakantie, op die deceptie waarwijnooitweeroverzullenpratenenwatnogsteedspijndoet na, en hoe zitten we er nu bij...

Foex; immer studerende, loopt thans met een wandelstok en geleidehond maar kan geen afscheid nemen van de collegebanken. Hij doet anders voorkomen maar wij weten wel beter.Hij is onlangs gespot in een pan Ouzo in een resort dus wij kunnnen er vanuit gaan dat zijn vakantie oke was.

Anne brouwt tegenwoordig, zeer nuttig en interessant personage om in de nabije toekomst met bovengemiddelde interesse te volgen. In de zomervakantie was hij gespot aan de andere kant van het ijzeren gordijn, hij doet vooronderzoek voor komende reizen denken we dan maar.

Vis verstrekt immer gratis alcohol in een niet nader te specificeren etablissement. Is daarnaast gespot op zijn bank, men schat dat hij het record "onafgebroken op een bank zitten" aan het verbreken is omdat hij daar als student-af reeds 83 uur (and counting) zit. In de zomervakantie heeft hij geoefend voor dit record...

Broeder Vos is gesignaleerd tijdens een jachtpartij, hij was herkenbaar aan de Davy Crockett wasbeermuts op zijn hoofd. Nog steeds woont hij in Canada maar de geruchten gaan dat hier wel eens op korte termijn een einde aan kan komen. Vermoedelijk was broeder in de zomervakantie skunks, danwel grizzlies aan het jagen. Ook is hij gespot in de US of A toen hij niet door de douane kwam.

Boecky is onlangs opgepakt wegens fraude, afpersing en overige malafide praktijken. Men zegt dat dit enkel door zijn immer aanwezige crimineel voorkomende 5 'o clock shadow komt. Er zijn echter ook bronnen die bevestigen dat hij probeert witwaspraktijken te vestigen in kustplaatsen onder het mom van "surfresorts" en "duurzame praktijken". Whereabouts - unknown.

Klaus is meester, was meester in de zomer en zal de komende tijd meester blijven.

Ondergetekende was gespot in een rijstveld en kon zich bijna een maand lang de grootste in de directe omgeving wanen. Is nu weer terug op aarde en zit reeds een maand op de bank, werk en kansloos maar met fifa11. I rest my case.

Met dit vermakelijke en bovenal interessante verhaal hoop ik u weer op de hoogte te hebben gebracht van onze whereabouts. Tot snel.

Pinda

• 07 Oktober 2010 - 11:56

Pinda:

• 07 Oktober 2010 - 23:02

Bo:

Pinda, jammer dat je het geniaal vindt van jezelf. Toch moet ik toegeven: geniaal!

• 08 Oktober 2010 - 19:21

Vis!:

• 16 November 2010 - 20:13

Broeder Vos:

Foex,Vis, Boecky, Broeder, Klaus, Blaauwwiekel, Buffel, Nico en Pinda

Dit is onze blog met de beschrijving van onze meest uiteenlopende, veelal ondoordachte, spontane, chaotische, zeer lawaaierige, lompe, dronken, dikwijls lamlendige doch altijd gezellige activiteiten en reizen die doorgaans in een horeca-gelegenheid worden bedacht en vervolgens binnen enkele dagen worden geboekt. Achteraf vragen wij ons dan ook met een zekere regelmaat af wat we nu weer hebben verzonnen, danwel gedaan... Gelukkig hebben we op die momenten de foto's nog! Blackie Reizen rules