10 juli is het zover,,, - Reisverslag uit Flying Fish Cove, Kerst Eiland van Foex,Vis, Boecky, Broeder, Klaus, Blaauwwiekel, Buffel, Nico en Pinda classified - WaarBenJij.nu 10 juli is het zover,,, - Reisverslag uit Flying Fish Cove, Kerst Eiland van Foex,Vis, Boecky, Broeder, Klaus, Blaauwwiekel, Buffel, Nico en Pinda classified - WaarBenJij.nu

10 juli is het zover,,,

Door: Pinda

Blijf op de hoogte en volg Foex,Vis, Boecky, Broeder, Klaus, Blaauwwiekel, Buffel, Nico en Pinda

27 Juni 2008 | Kerst Eiland, Flying Fish Cove

Het tij is gekeerd, de cirkel is rond, de kogel is door de kerk, de aap is uit de mouw (doch zonder gouden ring), de loftrompetten zullen schallen, kortom: het is zover.

1 enorme woning... 8 mini's... tropische eilanden... geldpakhuizen... louter lopen in maatpak... sigaren aansteken met briefjes van 5 e... onbeperkt pils... haar voor Peter... kortom: het is zover.

10 juli zal vanaf het moment suprême ingaan als de dag waarop de op 27 juni gekochte winnende loten verzilverd worden...

Het is bijna zover...

ps. 11 juli vertrekt het vliegtuig naar bovengenoemde locatie :-)

• 27 Juni 2008 - 11:44

Arie:

Juist! Als het geld binnen is, betaal ik ieder z'n studieschuld af!

• 27 Juni 2008 - 11:45

Pinda:

Geniaal!

• 27 Juni 2008 - 11:47

Arie:

Juist! Als het geld binnen is, betaal ik ieder z'n studieschuld af!

• 27 Juni 2008 - 13:42

Foex:

Bedankt Arie! Dat wordt een klapper:) Ik weet het goed gemaakt: ik betaal jou mini wel...

• 27 Juni 2008 - 15:19

Broeder Vos:

De Staatsloterij..

We hebben er zin in!

Foex,Vis, Boecky, Broeder, Klaus, Blaauwwiekel, Buffel, Nico en Pinda

Dit is onze blog met de beschrijving van onze meest uiteenlopende, veelal ondoordachte, spontane, chaotische, zeer lawaaierige, lompe, dronken, dikwijls lamlendige doch altijd gezellige activiteiten en reizen die doorgaans in een horeca-gelegenheid worden bedacht en vervolgens binnen enkele dagen worden geboekt. Achteraf vragen wij ons dan ook met een zekere regelmaat af wat we nu weer hebben verzonnen, danwel gedaan... Gelukkig hebben we op die momenten de foto's nog! Blackie Reizen rules