Lekker stappen... - Reisverslag uit Sofia, Bulgarije van Foex,Vis, Boecky, Broeder, Klaus, Blaauwwiekel, Buffel, Nico en Pinda classified - WaarBenJij.nu Lekker stappen... - Reisverslag uit Sofia, Bulgarije van Foex,Vis, Boecky, Broeder, Klaus, Blaauwwiekel, Buffel, Nico en Pinda classified - WaarBenJij.nu

Lekker stappen...

Door: Broeder en Pinda

Blijf op de hoogte en volg Foex,Vis, Boecky, Broeder, Klaus, Blaauwwiekel, Buffel, Nico en Pinda

10 December 2007 | Bulgarije, Sofia

Onze excuses voor de vertraagde update van deze pagina. De servers van de site schenen overbelast te zijn door een schrikwekkende toename van het dataverkeer door deze pagina. Maar goed...

Na het uitstekend verlopen casino-avontuur hebben we besloten de hipste en duurste club van de stad te gaan bezoeken, dit bleek Chervilo te zijn. In eerste instantie vonden we t wat overdreven om 10 euro entree te moeten betalen maar aangezien we toch al de hele avond als yuppen met geld aan het smijten waren gingen we ervoor! Eenmaal binnen bleek dat de Chervilo inderdaad een erg hippe club is. :) Maar wat dat duur betreft.... 1 euro voor bier valt best mee:). Al snel hadden we een tafel te pakken tussen de gereserveerde tafels. Het schijnt stoer te zijn onder de Bulgaren om waar dan ook een tafel te reserveren. Het begrip tafel nemen ze ook vrij breed, zo mochten we ook niet aan de bar staan omdat er 2 krukken waren gereserveerd! We hebben de hele avond staan bouncen (Diephuisbounce) op de te relaxte muziek! Tijdens dit bouncen viel ons op dat er in deze club weinig tot geen verstokte en vertiefde Bulgaren waren maar gewoon relaxte (mooie) mensen :). We hebben onze basisplaats aan tafel niet meer afgestaaan en gingen door met boucen tot in de vroege uurtjes :).
Gelukkig hebben we de fotos nog...

uw verslaggevers,

Broeder en Pinda

• 10 December 2007 - 08:49

Arie:

Wat is de nationale munteeheid daaro? Slotjes?

• 10 December 2007 - 08:49

Pinda:

doppen toch?

• 10 December 2007 - 08:50

Broeder:

Roebels?

Foex,Vis, Boecky, Broeder, Klaus, Blaauwwiekel, Buffel, Nico en Pinda

Dit is onze blog met de beschrijving van onze meest uiteenlopende, veelal ondoordachte, spontane, chaotische, zeer lawaaierige, lompe, dronken, dikwijls lamlendige doch altijd gezellige activiteiten en reizen die doorgaans in een horeca-gelegenheid worden bedacht en vervolgens binnen enkele dagen worden geboekt. Achteraf vragen wij ons dan ook met een zekere regelmaat af wat we nu weer hebben verzonnen, danwel gedaan... Gelukkig hebben we op die momenten de foto's nog! Blackie Reizen rules