Lucky Number Seven - Reisverslag uit Milano, Italië van Foex,Vis, Boecky, Broeder, Klaus, Blaauwwiekel, Buffel, Nico en Pinda classified - WaarBenJij.nu Lucky Number Seven - Reisverslag uit Milano, Italië van Foex,Vis, Boecky, Broeder, Klaus, Blaauwwiekel, Buffel, Nico en Pinda classified - WaarBenJij.nu

Lucky Number Seven

Door: Broeder V & Pedro E

Blijf op de hoogte en volg Foex,Vis, Boecky, Broeder, Klaus, Blaauwwiekel, Buffel, Nico en Pinda

28 Juli 2008 | Italië, Milano

Beste mensen,

Geniaal verhaal jongens uit Zuid-Amerika! Ook wij volgen en blijven jullie volgen via dit fantastische medium:)...

Allereerst nog even de laatste dagen in Portoooo: In èèn woord ge-ni-aal! Donderdagmiddag waren we rustig aan het voetballen op het strand, relaxt muziekje op de achtergrond, totdat ons opviel dat de muziek toch wel steeds relaxter en harder werd.. Toch maar even op onderzoek uit:) Al snel kwamen we erachter dat er een groot podium werd opgebouwd op het strand.. Wederom maar even checken savonds;) Eenmaal aangekomen troffen wij een kolkende massa aan die niet te stoppen was! Een (nog steeds voor ons) onbekende DJ zorgde er voor dat de stemming er goed in zat bij een ieder.. Maar toen opeens uit het niets werd de volgende DJ aangekondigd.. Wij gingen nog lekker los en hadden werkelijk waar niets in de gaten en ja mensen, daar stond de beste man: DJ Tiesto!!! Ongeloofelijk, wat een held:)Het feest werd er alleen nog maar beter op en we zijn tot in de vroege uurtjes doorgegaan op het strand met 5000 Portugezen.

Maar goed, even ter zake: Zaterdagmiddag aangekomen in Milaan (waar het meteen erg heet was) en de stad ff verkent hebben. Savonds bij een lokale tent in het uitgaanscentrum werkelijk waar 7 verschillende biersoorten hebben genuttigd. Van Amerikaanse tot Tjechische en van Deense tot aan Spaanse. De muziek was geniaal en we hebben de tent samen met de eigenaars op slot gegooid:)

Het is inmiddels de laatste dag van onze reis en maken er nog even een mooi dagje Milaan van. We gaan zo naar het stadion van AC Milaan/Inter Milaan en meeten vanavond nog met een Italiaanse vriendin van ons! (Dat wordt waarschijnlijk wel weer pittig morgenvroeg:))

Morgen zijn we weer in Hollanda en zijn we weer te bewonderen in de lokale kroegen voor een "klein" biertje (Toch Vizz!?:))

Ciao!

Uw verslagevers,

Broeder V & Pedro E

• 28 Juli 2008 - 09:56

Kina:

Wat een feest, prachtig
    Hebben jullie de sleutel mee gekregen?? Veel plezier en sterkte morgenvroeg. Goede vlucht
    Groetjes

• 28 Juli 2008 - 10:26

Arie:

Dj Tiesto? DJ Peter Bolt, dat is pas een plaatjesdraaier! Had ik al gezegd dat alles op Terschelling net iets beter is?!! Maar leuk voor jullie, hoor...

Moi

• 28 Juli 2008 - 11:07

B:

Dj Tiesto is een veredelde amateur, herriner de good old times met Orie achter de bar die tenminste weet hoe de artiest heet van de plaatjes die hij draait.

P.S. ik heb bij Tiesto ook nog nooit een biertje van de beste man gekregen en bij Orie wel. Dus geef mij maar Orie

Groet B

• 28 Juli 2008 - 17:05

Nick:

Ben benieuwd! Gewoon weer een Nl biertje dan maar morgen?

Chau!

• 28 Juli 2008 - 18:42

Pinda:

geniaal!

• 28 Juli 2008 - 21:38

Vis:

Haha, morgen klein pilsje. Geniaal!

• 29 Juli 2008 - 17:02

Foex:

Klinkt goed jungs! Was er vanavond heel graag bij geweest voor een biertje in de 9e, maar helaas..

Proost!

• 29 Juli 2008 - 17:31

Klaus:

Pils :D

• 29 Juli 2008 - 20:33

Bah Pils....

• 31 Juli 2008 - 13:20

Pinda:

klinkt uiteraard allemaal zeer goed! Straks rijden we in 24 uurtjes Argentinie door om naar Iguazu te komen, daar zullen we weer een grootsche update op deze site doorvoeren met fotos waar menigeen van achterover zal klappen. Daarnaast zullen we eea mededelen over enkele gebeurtenissen die hier hebben plaatsgevonden waarbij vele gewonden zijn gevallen... dit alles in de geest van 'Keesje Vara'

blijf op de hoogte, check

gelukkighebbenwedefotosnog.waarbenjij.nu

• 02 Augustus 2008 - 23:00

Pindawaarbliftdieupdatemetdiefotos.waarbenjij.nu

• 03 Augustus 2008 - 16:46

Keijzer:

Dikke shit jongens! Late reactie, maar kan het toch niet laten!

Weer goed in de lage landen aangekomen? Zelf ben ik ook weer present na een goede vakantie, laat maar horen als jullie zin in een biertje hebben!

Keijzer

Foex,Vis, Boecky, Broeder, Klaus, Blaauwwiekel, Buffel, Nico en Pinda

Dit is onze blog met de beschrijving van onze meest uiteenlopende, veelal ondoordachte, spontane, chaotische, zeer lawaaierige, lompe, dronken, dikwijls lamlendige doch altijd gezellige activiteiten en reizen die doorgaans in een horeca-gelegenheid worden bedacht en vervolgens binnen enkele dagen worden geboekt. Achteraf vragen wij ons dan ook met een zekere regelmaat af wat we nu weer hebben verzonnen, danwel gedaan... Gelukkig hebben we op die momenten de foto's nog! Blackie Reizen rules