Boa Sorte! - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Foex,Vis, Boecky, Broeder, Klaus, Blaauwwiekel, Buffel, Nico en Pinda classified - WaarBenJij.nu Boa Sorte! - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Foex,Vis, Boecky, Broeder, Klaus, Blaauwwiekel, Buffel, Nico en Pinda classified - WaarBenJij.nu

Boa Sorte!

Door: Foex

Blijf op de hoogte en volg Foex,Vis, Boecky, Broeder, Klaus, Blaauwwiekel, Buffel, Nico en Pinda

27 Februari 2009 | Portugal, Lissabon

Hola chicos!

Alles lekker in Grunn, Medellin, Aarhus en Garnwerd?

Hier lekker! En dat is lekker om te zeggen!
Gisteren zeer wel aangekomen en ik moet zeggen dat ik het al aardig naar mijn zin heb. Vandaag even de stad in geweest, uni opgezocht en veel koffie gedronken. Verder is er op het moment nog niet veel te melden vanuit Lisboa. Ga zo naar een feestje met een man of 25 waarvan ik niemand ken, dus dat komt helemaal goed.

Ik verwacht binnenkort een gestructureerd vakantie voorstel van deze of gene in mijn mailbox, zodat ik mij daar geestelijk en lichamelijk op kan voorbereiden. Jullie zullen allen begrijpen dat dit onderzoek het uiterste van mij vergt en dat ik daarnaast geen tijd heb mij bezig te houden met andere zaken..

Mijn excuses voor het ontbreken van enig visueel materiaal.Ik zal mijn best doen deze situatie te veranderen. Gelukkig hebben we de foto's nog van eerdere avonturen

Groeten uw aller Foex

  • 27 Februari 2009 - 19:19

    Pinda:

    klinkt goed!

    ik ben btw voor een vakantie in Astana!

  • 27 Februari 2009 - 20:51

    Nick:

    Senor Zorra,

    Todo bem?

    Zijn de junior/broeder versies ook welkom?

    Nick

  • 27 Februari 2009 - 21:58

    Arie:

    Geniaal!

  • 28 Februari 2009 - 16:41

    Broeder Vos:

    Astana, sowieso

  • 28 Februari 2009 - 16:42

    Broeder Vos:

    Geniaal trouwens!

  • 01 Maart 2009 - 13:36

    Vis:

    Geniaal

  • 02 Maart 2009 - 21:15

    Anne:

    Geniaal!!

    Mooi te lezen dat de economie in Lisboa ook gebukt gaat onder jouw koffiedrink gedrag :)

    Succes en heel veel plezier gewenst Foexie!

  • 22 Maart 2009 - 14:20

    Broeder Vos:

    Mensen,
    Het is hier geniaal! Relaxte stad en natuurlijk.. relaxt weer! Vannacht naar een Erasmus feestje geweest, lekker gespaced op de Portugese beats:) We gaan er vandaag nog ff een mooi dagje van maken en dan op naar Madrid. Kalm aan, Groeten!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Foex,Vis, Boecky, Broeder, Klaus, Blaauwwiekel, Buffel, Nico en Pinda

Dit is onze blog met de beschrijving van onze meest uiteenlopende, veelal ondoordachte, spontane, chaotische, zeer lawaaierige, lompe, dronken, dikwijls lamlendige doch altijd gezellige activiteiten en reizen die doorgaans in een horeca-gelegenheid worden bedacht en vervolgens binnen enkele dagen worden geboekt. Achteraf vragen wij ons dan ook met een zekere regelmaat af wat we nu weer hebben verzonnen, danwel gedaan... Gelukkig hebben we op die momenten de foto's nog! Blackie Reizen rules

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 215
Totaal aantal bezoekers 44773

Voorgaande reizen:

06 December 2011 - 09 December 2017

Nooit meer slapen

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: