Chilly in Chili - Reisverslag uit , van Foex,Vis, Boecky, Broeder, Klaus, Blaauwwiekel, Buffel, Nico en Pinda classified - WaarBenJij.nu Chilly in Chili - Reisverslag uit , van Foex,Vis, Boecky, Broeder, Klaus, Blaauwwiekel, Buffel, Nico en Pinda classified - WaarBenJij.nu

Chilly in Chili

Door: Foex en Pinda

Blijf op de hoogte en volg Foex,Vis, Boecky, Broeder, Klaus, Blaauwwiekel, Buffel, Nico en Pinda

17 Juli 2008 | ,

Hallo beste lezers :-)

Hierbij het eerste bericht uit het verre en Chilly Chili. Na een reis van zon 20 uur zijn we gisterochtend aangekomen in Santiago, Chili. Toen we in december in al ons enthousiasme de tickets boekten dachten we niet aan het feit dat we naar het zogenaamd Zuidelijk Halfrond zouden gaan... het is hier dan ook hartje winter en met ongeveer 5 graden kunnen we onze eigen adem zien :-)
Gisteren en vandaag hebben we de halve stad doorgewandeld met jas en muts en sjaal om de nek. Santiago is een relaxte stad, enorm groot en het is erg relaxt mo hier te zijn. Vanavond vertrekken we naar San Pedro de Atacama, een stad in het noorden van Chili in de Atacama woestijn. Omdat we met de bus gaan zullen we onderweg genoeg moois kunnen zien... we zitten 24 uur in die bus trouwens... Als we daar zijn gaan we proberen een trip naar de zoutvlaktes van Uyuni en la Vallee de la Luna te regelen om de mooiste fotos ever te kunnen maken :-)
Voor de rest is het allemaal prima hier! De koffie is prima en oversteken is aangenaam toeven ;-)

We gaan nu wat voedsel scoren, vannacht en morgen dus in de bus zitten en dan zullen we uiteindelijk wel weer eens wat van ons laten horen en na de tripjes zijn jullie allen blij dat we gelukkig de fotos nog hebben :-)

Saludos,

Foex en Pinda (en de gvr uiteraard maar hij wil niet meedenken aan de groteske verhalen die we middels dit medium de wereld in helpen...)

• 17 Juli 2008 - 22:41

Pinda:

Geniaal!!!

• 18 Juli 2008 - 05:35

G:

Hoi mannen!!

leuk om jullie verhaaltje te lezen. 24u reizen zal wel een ramp zijn! Stappen jullie tussentijds niet ergens uit?

Heel veel plezier de komende weken en we houden contact.

Liefs en een dikke kus voor mijn pinda(L)!!!

• 18 Juli 2008 - 06:31

Willem:

mooi verhaal. Veel sterkte tijdens de busrit naar de woestijn daar zal het in ieder geval overdag wat warmer zijn. Trouwens, Anne, ik denk niet dat de koffie beter is als bij mij op het buro!

• 18 Juli 2008 - 10:08

Arie:

Ik hoor het al... Niets vergeleken met Terschelling! Altijd al gedacht dat zuid-amerika een overschat eiland was.
    Groeten aan de verdwaalde FARC.

moi

• 18 Juli 2008 - 11:03

Marte:

Hey schatten!
    Klinkt goed allemaal! 24 uur houd je wel vol, gewoon opvouwen en stapelen:)
    Nijmegen staat in het teken van wandelaars en bier, dus ga nog even het laatste dagje van de zomerfeesten genieten!
    Goede reis nog!
    Dikke zoen,

• 18 Juli 2008 - 11:43

Kina:

Succes met de lange zit, het is de moeite waard. Naar de zuidvlaktes lijkt me erg indrukwekkend. WE horen het wel. Af en toe even een bakje doen.
    We denken aan jullie.
    Liefs.

• 18 Juli 2008 - 16:07

Vis:

Geniaal!

• 19 Juli 2008 - 00:40

Pinda Jr.:

Net zoals de bovenstaande berichten: Geniaal. De GVR en dhr. Foex zullen wel een attractie zijn voor de lokale mens.

Ook vanuit Costa Rica (waar het winter is) zien wij dagelijkse regenbuien in de middag, echter de zon schijnt behoorlijk in de ochtend met een weerstemperatuur van 35 uitgedrukt in graden celcius.

Ook voel ik mij weer minder alleen aangezien wij ons in het zelfde continent bevinden. (zondag vertoeven esther en ik ons op een paradijselijk eiland in Colombia waar wij op onze beurt de mooiste foto´s ever maken)

Anyway, disfrute mucho!!!

Maní Jr. (Voor de onwetenden: Pinda jr)

• 19 Juli 2008 - 09:42

B:

Hoi Robert en vrienden,

Mooi verhaal alleen jammer dat het zo koud is, zo zie je maar de een heeft het ijskoud en de ander stikt van de hitte.
    Heel veel plezier.
    We wachten op de mooie foto's!

Liefs Chris en Betsy

• 19 Juli 2008 - 15:19

B:

Er post iemand onder mijn naam .....

De GVR is overigens OVERAL een attractie voor de lokale MENS.

Het is in Nederland overigens heerlijk weer. Nat, nat, nat en nog eens nat.

Groet de echte B

• 19 Juli 2008 - 21:24

Pinda:

Geniaal om de reacties te lezen, woensdag zal er een uitgebreid verslag worden gegeven van de hel genaamd: la vallee de la luna en van de tour die we gaan maken op de zoutvlakten in Bolivia! Houd deze site in de gaten voor de meest recente en enerverende, danwel shockerende informatie en foto´s (nee niet de gvr zonder kleding:)).

gelukkighebbebwedefotosnog.waarbenjij.nu

Pinda!

• 20 Juli 2008 - 14:28

Marink:

Hey Robert,

Leuk om jullie verhalen te lezen zeg (die van die andere pinda natuurlijk ook :-)) Ik heb nog geen foto's zien staan, maar die komen vast wel binnenkort. Ben erg benieuwd.

Nou geniet er van en heel veel plezier!!

Kus Marinka en Eddy

• 21 Juli 2008 - 11:15

Boeckstra:

haha blijft lastig he:het verschil tussen het noordelijk en het zuidelijk halfrond, heb het hier aardig voor elkaar in het inmiddels op volle toeren draaiende surfmekka moliets, komende week alleen maar 30+ temperaturen 2 meter + golven en clean, een dames/heren verhouding van 45/15 op ons geweldige surfcampje!
    Al met al redelijk voor elkaar...veel plezier allemaal
    hangloose

• 21 Juli 2008 - 11:29

Broeder V:

Geniaal! Geniet er van daar en hou ons op de hoogte!

Hoe laat koffie?

• 30 Juli 2008 - 20:55

Roelof & Astrid:

Hoi Robert en vrienden,

Wat een prachtige foto's! Vooral die van Sater de Uyuni.
    Jammer dat het zo koud is.
    Groetjes en liefs!