Gelukkig hebben we de foto's nog :-) - Reisverslag uit Sofia, Bulgarije van Foex,Vis, Boecky, Broeder, Klaus, Blaauwwiekel, Buffel, Nico en Pinda classified - WaarBenJij.nu Gelukkig hebben we de foto's nog :-) - Reisverslag uit Sofia, Bulgarije van Foex,Vis, Boecky, Broeder, Klaus, Blaauwwiekel, Buffel, Nico en Pinda classified - WaarBenJij.nu

Gelukkig hebben we de foto's nog :-)

Door: Pinda

Blijf op de hoogte en volg Foex,Vis, Boecky, Broeder, Klaus, Blaauwwiekel, Buffel, Nico en Pinda

08 December 2007 | Bulgarije, Sofia

Halloooo allemaal!

Hier dan eindelijk ons eerste bericht uit Sofia... De eerste nacht was een totale catastrofe! Maaar gelukkig hebben we de foto's nog :-)

Gisterochtend om 1000 vertrokken uit de mooiste stad van Nederland om het vliegtuig van 1800 in Dortmund te kunnen halen. Allen waren strak in het pak gestoken zodat we een delegatie yuppen leken :-) Na een enorm lange treinreis kwamen we eindelijk aan in Dortmund waar de plaatselijke FC een thuiswedstrijd speelde. Op het station moesten we wachten op de bus naar het vliegveld maar deze kwam op de een of andere manier niet opdagen... Hoezo Duitse Punktlichkeit:)
We hebben de grootste taxi aangesproken, de hele auto werd verbouwd om ons met zn zessen te vervoeren, eigenlijk zeven want 'Leo' is er ook bij! Eenmaal aangekomen op het vliegveld bleek het vliegtuig 3 uur vertraging te hebben... lekker tijd om te eten en te chillen dus.

UIteindelijk zijn we toch gaan vliegen en kwamen we tegen 0030 aan in Sofia waar de chauffeurs die ons op zouden halen nog steeds (inmiddels al 4 uur lang) op ons zaten te wachten, helden!

Na een korte taxirit kwamen we aan bij ons hostel... een KASTEEL in het centrum van Sofia! Alles is in de buurt, bars, clubs, parken, mooie gebouwen, casinos en nog veel meer! Geniaal geniaal!!

Even omkleden en meteen de kroeg in (nouja, meteen, het was inmiddels 2 uur :-) ) om een biertje te drinken. OMdat alle kroegen en clubs zo goed als om de hoek zijn hadden we al snel een bar gevonden waar de koelkast binnen (en ik overdrijf niet) 10 minuten leeg was gedronken. Tsja, artiesten zijn dorstige mensen. Na de bar hebben we een club opgezocht waar we tot in de vroege uurtjes hebben staan pilzen op de plaatselijke hits (in het Bulgaars dus).

Het is nu 1044, Broeder Vos en Pinda hebben een heerlijk ontbijt achter de kiezen, Boecky is nog bezig met dit ontbijt en de rest is op dit moment door ongeveer 4 wekkers heen aan het slapen... al 2 uur lang! Zometeen gaan we Sofia verkennen en vanavond lijkt me voorspelbaar...

de groeten,

uw verslaggever.

• 08 December 2007 - 08:48

Broeder Vos:

Geniaal..geen woorden voor al dit moois!

• 08 December 2007 - 08:49

Pinda:

Inderdaad... geen woorden voor...

• 08 December 2007 - 08:55

Foex:

Goeiemoggel!!

• 11 December 2007 - 02:44

GVR:

Wat is dat met dat goeiemoggel? Hoorde dat er een reclame was ofzo!? Gister las ik op internet dat iemand een tik tegen z'n muil had gekregen hiervoor omdat iemand anders dacht dat hij hem voor mongool uitmaakte.. Deze ziekte moet uitgeroeid worden!

• 11 December 2007 - 10:28

Ory:

Dat is de nieuwe reclame van KPN, het betreft het gebruik van T9 in email en sms.
    Bekijk em maar op youtube.
    Alles goed verder daar? Hope so... O ja, Sofia was Gej Nie Jaal!

Foex,Vis, Boecky, Broeder, Klaus, Blaauwwiekel, Buffel, Nico en Pinda

Dit is onze blog met de beschrijving van onze meest uiteenlopende, veelal ondoordachte, spontane, chaotische, zeer lawaaierige, lompe, dronken, dikwijls lamlendige doch altijd gezellige activiteiten en reizen die doorgaans in een horeca-gelegenheid worden bedacht en vervolgens binnen enkele dagen worden geboekt. Achteraf vragen wij ons dan ook met een zekere regelmaat af wat we nu weer hebben verzonnen, danwel gedaan... Gelukkig hebben we op die momenten de foto's nog! Blackie Reizen rules