Van harte welkom - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Foex,Vis, Boecky, Broeder, Klaus, Blaauwwiekel, Buffel, Nico en Pinda classified - WaarBenJij.nu Van harte welkom - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Foex,Vis, Boecky, Broeder, Klaus, Blaauwwiekel, Buffel, Nico en Pinda classified - WaarBenJij.nu

Van harte welkom

Door: Pinda

Blijf op de hoogte en volg Foex,Vis, Boecky, Broeder, Klaus, Blaauwwiekel, Buffel, Nico en Pinda

17 Oktober 2007 | Nederland, Groningen

Hallo iedereen!

Welkom op gelukkighebbenwedefotosnog.waarbenjij.nu! Volg op deze site de verrichtingen van ondergetekenden op locaties verspreid over Europa. December aanstaande zal de eerste trip (van vele) plaatsvinden. Deze reis zal ons naar het mooie Sofia (Bulgarije) voeren. We houden jullie op de hoogte!

Veel leesplezier!

Foex, Arie, Vizz, Broeder en Pinda

Op het laatste moment heeft onze mede-artiest Boecky van de manager toestemming gekregen om mee te gaan :-)

• 17 Oktober 2007 - 17:41

Vizz:

Ik wil wel garantie hebben dat ik terug kom met een lever die minimaal nog voor 35% intact is!

• 18 Oktober 2007 - 09:47

Pinda:

Garantie is voor mensen die niet zeker van zichzelf zijn...

• 19 Oktober 2007 - 23:32

Vizz is lam...

• 19 Oktober 2007 - 23:32

MSc Pinda:

Foex is kaal binnen 1,5 jaar....

• 22 Oktober 2007 - 16:23

Foex:

kaalheid is geniaal! Het is een bevesting van mijn extreme intelligentie:)
    Tot in de goot van Sofia..

• 02 November 2007 - 01:22

Pinda:

En die reactie is inderdaad een bewijs van jouw intelligentie ;)

• 06 November 2007 - 17:09

Nick:

hufters

nickincostrarica.waarbenjij.nu

• 06 November 2007 - 20:33

Pinda:

Dit beschouw ik als spam... ik zal de webmaster vragen deze ongepaste reactie te verwijderen.

• 06 December 2007 - 22:10

Broeder Vos:

So it begins..

Foex,Vis, Boecky, Broeder, Klaus, Blaauwwiekel, Buffel, Nico en Pinda

Dit is onze blog met de beschrijving van onze meest uiteenlopende, veelal ondoordachte, spontane, chaotische, zeer lawaaierige, lompe, dronken, dikwijls lamlendige doch altijd gezellige activiteiten en reizen die doorgaans in een horeca-gelegenheid worden bedacht en vervolgens binnen enkele dagen worden geboekt. Achteraf vragen wij ons dan ook met een zekere regelmaat af wat we nu weer hebben verzonnen, danwel gedaan... Gelukkig hebben we op die momenten de foto's nog! Blackie Reizen rules