Chillen en de toerist uithangen - Reisverslag uit Sofia, Bulgarije van Foex,Vis, Boecky, Broeder, Klaus, Blaauwwiekel, Buffel, Nico en Pinda classified - WaarBenJij.nu Chillen en de toerist uithangen - Reisverslag uit Sofia, Bulgarije van Foex,Vis, Boecky, Broeder, Klaus, Blaauwwiekel, Buffel, Nico en Pinda classified - WaarBenJij.nu

Chillen en de toerist uithangen

Door: Broeder en Pinda

Blijf op de hoogte en volg Foex,Vis, Boecky, Broeder, Klaus, Blaauwwiekel, Buffel, Nico en Pinda

10 December 2007 | Bulgarije, Sofia

Na een catastrofale avond in de hipste club in town scheidden de wegen van de 6 musketiers op zondagochtend. Foex, Boecky en Pinda kozen ervoor om al om 0930 te vertrekken voor een autorit van 150km naar een (verstokt) oud klooster in de bergen terwijl Vizz, Broeder en Arie ervoor kozen om nog even hun uurtjes slaap mee te pikken en daarna de stad verder te gaan verkennen.

Sofia was volgens deze mannen nog niet genoeg onder de loep genomen en rond 1230 verlieten zij het hostel om de stad in te gaan! Het Central Park, winkelcentra, pleinen, hippe winkels etc. Alles kwam aan bod in deze tour. Uiteraard werd er onderweg koffie gedronken en Bulgaarse broodjes naar binnen gewerkt.. :) Geniaal.

het klooster... :)
De rit naar het klooster was rustig, aangezien we pas om 0600 in bed lagen en al om 0930 weer in de auto zaten waren we bijna op plek van bestemming toen we wakker werden. We reden door allerlei vertiefde dorpjes heen, het leek vaak alsof je midden in de set van Saving Private Ryan zat. Echt een oostblok-gevoel kwam in ons op toen we hier reden. Na een rit van ruim 2 uur waren we boven in de bergen (sneeuw:)) bij het klooster. Dit was een Russisch-orthodox klooster welke nog steeds door monniken werd bewoond. Het is een mooi klooster... gelukkig hebben we de fotos nog :)

Na terugkomst verzamelden we in de Ierse pub om voetbal te kijken en daarna gingen we meteen de stad maar in om wat te eten en later eventueel een klein biertje te gaan drinken. We vonden een Italiaans restaurant, omdat het een brakke dag was besloten Foex, Pinda en Boecky een op de kaart lekker uitziende kip-salade te bestellen. De salade was gauw klaar en bestond uit een blik HAK-erwten met yoghurt.. na veel gevloek en getier hebben we die vertiefde bende aan de kant geschoven en zijn we aan het ouwehoeren gegaan. I rest my case.

Na het eten gingen we voor de verandering maar eens een uurtje een gokje wagen in een casino, de avond verliep financieel-technisch gezien net zo succesvol als de nacht ervoor, het getal 23 speelde weer een sleutelrol. Uiteraard! :) Na een uurtje gokken gingen we maar weer eens naar een bar om daar een eventueel klein biertje te drinken...

gelukkig hebben we de fotos nog :)

Nu gaan we de tas inpakken om weer naar NL te vliegen... tot morgen ofzo... :) Moio!

uw verslaggevers,

Broeder en Pinda

• 10 December 2007 - 09:06

Pinda En Broeder:

geniaal!

• 10 December 2007 - 14:34

Alien:

Dit klinkt goed allemaal, ben benieuwd naar jullie verdere verhalen! kus

• 10 December 2007 - 23:40

Broeder Vos:

We zijn weer terug in het mooie Groningen.. Ik heb genoten! Geniaal!

• 11 December 2007 - 02:29

De GVR:

Gelukkig hebben we de foto's nog? Ik zie potdomme alleen de 'ole grieze'!

• 11 December 2007 - 15:00

Ory:

Dimmen, verstokte Aziaat! Geduld is een schone zaak...

• 11 December 2007 - 19:31

Broeder Vos:

Wat goed is komt laat..
    Wat geniaal is komt iets later..

Foex,Vis, Boecky, Broeder, Klaus, Blaauwwiekel, Buffel, Nico en Pinda

Dit is onze blog met de beschrijving van onze meest uiteenlopende, veelal ondoordachte, spontane, chaotische, zeer lawaaierige, lompe, dronken, dikwijls lamlendige doch altijd gezellige activiteiten en reizen die doorgaans in een horeca-gelegenheid worden bedacht en vervolgens binnen enkele dagen worden geboekt. Achteraf vragen wij ons dan ook met een zekere regelmaat af wat we nu weer hebben verzonnen, danwel gedaan... Gelukkig hebben we op die momenten de foto's nog! Blackie Reizen rules