HZNNB,DWONR is begonnen - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Foex,Vis, Boecky, Broeder, Klaus, Blaauwwiekel, Buffel, Nico en Pinda classified - WaarBenJij.nu HZNNB,DWONR is begonnen - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Foex,Vis, Boecky, Broeder, Klaus, Blaauwwiekel, Buffel, Nico en Pinda classified - WaarBenJij.nu

HZNNB,DWONR is begonnen

Door: Pinda

Blijf op de hoogte en volg Foex,Vis, Boecky, Broeder, Klaus, Blaauwwiekel, Buffel, Nico en Pinda

27 Mei 2008 | Nederland, Groningen

HZNNB,DWONR

oftewel

Het Zoeken Naar Nieuwe Bestemmingen, Danwel Wachten Op Nieuwe Reizen is begonnen.

Na wederom een nu al legendarisch weekje in Moskou is het tijd voor bezinning... hoewel... bezinning is misschien wel een verkeerd begrip.
Het is meer wachten op nieuwe kansen, het broeden op nieuwe plannen en het uitstippelen van mystieke routes.

Waarheen de routes leiden en welke bestemmingen worden geopperd is thans nog onbekend. Echter laat er geen twijfel over bestaan dat de meest tot de verbeelding sprekende lokaties zullen worden aangedaan teneinde de plaatselijke cultuur te proeven, evenals het lokaal gebrouwen bier welke op elke mogelijke lokatie zal worden genuttigd.

Tot die tijd zullen we ons echter moeten vermaken met de foto's die we gelukkig altijd nog hebben.

Pinda

• 27 Mei 2008 - 14:21

Foex:

Wijze woorden.. Mensen, het is tijd om ons foto ruimte te schenken. Wie o wie is zo gul en trekt de knip om ons op die manier de vrijheid te geven en blijdschap te gunnen om onze prachtige verhalen te kunnen voorzien van beeldmateriaal. Een pagina genaamd gelukkighebbenwedefotosnog zonder foto's is als het drinken van 1 biertje en op 1 been kan men nog steeds niet lopen...

Gegroet, de grijze Foex

• 01 Juni 2008 - 18:00

Fotoruimte:

Wie oh wie koopt mij!?!?!

• 08 Juni 2008 - 14:53

Fotoruimte:

Duurt lang..

• 26 Juni 2008 - 20:31

Jean-luc Boeck:

hier een berichtje uit het altijd mooie frankrijk...het regent pijpestelen en het onweert m'n haringen uit de grond. maar ja alles voor de surf. het campje opbouwen gaat redelijk rap ...is al bijna de faciliteiten staan bijna gelijk aan het ambitieuze niveau van het kantje board principe...verder is er nog niet zoveel te beleven in dit gedvergeten oord aangezien het seizoen nog niet begonnen is. De franse vriendelijkheid slaat je hier telkens weer om de oren: de campingeigenaar is een enkel frans sprekende homo en dus vrouwen hater, die mijn chef: (een vrouw)vrijwel direct naar het aanrecht verwees. de verhoudingen werden op slag beter toen onze homo haar mooie groene fiets zag. als dit al het hoogtepunt van de week is begrijpen begrijpen jullie het al: er is hier nog niet zo veel te beleven. ik mis de huiskameravonturen en pils voor een euro... maar het zal beter worden als komende zaterdag de vakantiehel hier losbarst, dan is het gedaan met de rust...en wat enorm kut van het nederlands elftal...

meine freunde:
    ik zie jullie hier verschijnen aan het einde van de zomer
    adios

• 27 Juni 2008 - 11:57

Broder Vos:

Boeckstra! Goed om van je te horen. Hier zijn de meesten van het team ook nog vrij druk bezig met de studie. Zaterdag begint het festijn dus!? Relaxt man!

Drama van Nederland inderdaad.. (We hebben ook nog DUitse buren hiero, dus de sfeer wordt er niet beter op..)

Geniet er van daar Boecky en we spreken elkaar

Au Revoir Broeder V.

• 27 Juni 2008 - 13:47

Foex:

Boekstra!
    Goed om te horen dat het lekker gaat. Hier is het voor mij en pinda inmiddels vakantie, wel lekker.. Nog 2 weekjes arbeiten en dan richting Chili, heb er zin in. Ga m'n best doen nog wat verlof te regelen op de firma, maar ik ben bang dat het lastig wordt.. Hebben tegen die wel even contact!
    K wens je een goeie surf deze zomer, k ga de braziliaanse maar eens proberen:) Kalm aan!

Foex,Vis, Boecky, Broeder, Klaus, Blaauwwiekel, Buffel, Nico en Pinda

Dit is onze blog met de beschrijving van onze meest uiteenlopende, veelal ondoordachte, spontane, chaotische, zeer lawaaierige, lompe, dronken, dikwijls lamlendige doch altijd gezellige activiteiten en reizen die doorgaans in een horeca-gelegenheid worden bedacht en vervolgens binnen enkele dagen worden geboekt. Achteraf vragen wij ons dan ook met een zekere regelmaat af wat we nu weer hebben verzonnen, danwel gedaan... Gelukkig hebben we op die momenten de foto's nog! Blackie Reizen rules