Schifaren jah! - Reisverslag uit Lermoos, Oostenrijk van Foex,Vis, Boecky, Broeder, Klaus, Blaauwwiekel, Buffel, Nico en Pinda classified - WaarBenJij.nu Schifaren jah! - Reisverslag uit Lermoos, Oostenrijk van Foex,Vis, Boecky, Broeder, Klaus, Blaauwwiekel, Buffel, Nico en Pinda classified - WaarBenJij.nu

Schifaren jah!

Door: Broeder Vos (ft. Pinda)

Blijf op de hoogte en volg Foex,Vis, Boecky, Broeder, Klaus, Blaauwwiekel, Buffel, Nico en Pinda

03 Januari 2008 | Oostenrijk, Lermoos

Goedenavond dames en heren!

Hier alweer het zoveelste bericht met verhalen over de avonturen die we beleven.
Op dit moment zijn Foex en Broeder Vos hoog in de Alpen aan het snowboarden. Volgens de laatste berichten is het daar geniaal geniaal geniaal! Goede sneeuw, betere apfelstrüdln en de beste Apres-ski in de Lamme Eend! Volgens berichtgeving van 2-1-08 is het daar zeer goed toeven.

Nu, 3-1-08 heeft dan toch het noodlot toegeslagen voor Foex. Na eerst het treurige bericht te hebben ontvangen dat zijn mooie lila-damesfiets oud en nieuw niet heeft overleefd kreeg ondergetekende vandaag een zo mogelijk nog droeviger bericht.

Foex, thans overtuigd van zijn grote snowboard-kwaliteiten dacht even on-piste ;) deze kwaliteiten ten toon te stellen. Daar kwam de afzet, snel maakte hij vaart... de (ijzige)wind scheerde langs en door zijn met inhammen doorkliefde bos krullen. Tiefschnee spatte op en stuifde over de piste, het zicht belemmerend voor andere wintersporters.
Nog steeds overtuigd van zijn kunnen versnelde en versnelde de verstokte Foex... Nu begonnen zelfs zijn met lenzen en skibril bedekte ogen te tranen, zijn blikveld was te vergelijken met het kijken door een beslagen ruit. Tot daar ineens was.... een hobbeltje...
Met een noodgang sloeg de verstokte tegen de vlakte en gleed hij met razende snelheid op alles behalve zijn board naar beneden. Ondertussen moesten de andere wintersporters, die slechts enkele seconden eerder het zicht werden ontnomen door de tiefschnee, springen en glijden voor hun leven aangezien daar 1,96 meter Foex naar beneden kwam zetten. Uiteindelijk, zo'n 250 meter lager aan de piste kwam foex tot stilstand tegen een paaltje. De schade: een verbogen poot van zijn bril en een gebroken linker pols. Nu hkan hij de komende dagen slechts in eenzaamheid slijten, kijkend naar de mensen die hij zo heeft laten schrikken maar die nog WEL kunnen skieën :) Lekker is dat...

Zaterdag komt het gezelschap weer thuis en zal er uiteraard genoten worden van een welverdiende unit bier :)

Bij deze groet ik u,

in opdracht van Broeder Vos(c)

Pinda

• 03 Januari 2008 - 16:55

Pinda:

geniaal!

• 03 Januari 2008 - 17:54

Klaus:

Wat een fantastishc verhaal :D.

• 04 Januari 2008 - 09:45

Anne:

Waarom gaat die Foex niet gewoon schaken, veel veiliger...

Foex,Vis, Boecky, Broeder, Klaus, Blaauwwiekel, Buffel, Nico en Pinda

Dit is onze blog met de beschrijving van onze meest uiteenlopende, veelal ondoordachte, spontane, chaotische, zeer lawaaierige, lompe, dronken, dikwijls lamlendige doch altijd gezellige activiteiten en reizen die doorgaans in een horeca-gelegenheid worden bedacht en vervolgens binnen enkele dagen worden geboekt. Achteraf vragen wij ons dan ook met een zekere regelmaat af wat we nu weer hebben verzonnen, danwel gedaan... Gelukkig hebben we op die momenten de foto's nog! Blackie Reizen rules