De voorbereidingen zijn in volle gang! - Reisverslag uit Bakoe, Azerbeidjan van Foex,Vis, Boecky, Broeder, Klaus, Blaauwwiekel, Buffel, Nico en Pinda classified - WaarBenJij.nu De voorbereidingen zijn in volle gang! - Reisverslag uit Bakoe, Azerbeidjan van Foex,Vis, Boecky, Broeder, Klaus, Blaauwwiekel, Buffel, Nico en Pinda classified - WaarBenJij.nu

De voorbereidingen zijn in volle gang!

Door: Pinda

Blijf op de hoogte en volg Foex,Vis, Boecky, Broeder, Klaus, Blaauwwiekel, Buffel, Nico en Pinda

28 Januari 2009 | Azerbeidjan, Bakoe

• 28 Januari 2009 - 18:46

Geniaal!

• 28 Januari 2009 - 19:08

Vis:

Het ziet er naar uit dat jullie een leuke vakantie te moet gaan. Geniaal!

• 29 Januari 2009 - 08:51

Arie:

toi toi toi

• 29 Januari 2009 - 09:20

Klaus:

Één locatie vergeten! Camping Marenland Winsum ;-)

• 27 Februari 2009 - 13:59

Broeder Vos:

Ben benieuwd hoe het met Foex gaat, is hij al vertrokken naar Lisboa? Lees er hier niets over..

• 27 Februari 2009 - 14:09

Pinda:

Goede vraag... ik verwacht toch gauw een update van Foex...

Foex,Vis, Boecky, Broeder, Klaus, Blaauwwiekel, Buffel, Nico en Pinda

Dit is onze blog met de beschrijving van onze meest uiteenlopende, veelal ondoordachte, spontane, chaotische, zeer lawaaierige, lompe, dronken, dikwijls lamlendige doch altijd gezellige activiteiten en reizen die doorgaans in een horeca-gelegenheid worden bedacht en vervolgens binnen enkele dagen worden geboekt. Achteraf vragen wij ons dan ook met een zekere regelmaat af wat we nu weer hebben verzonnen, danwel gedaan... Gelukkig hebben we op die momenten de foto's nog! Blackie Reizen rules