U heeft één nieuw bericht ontvangen - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Foex,Vis, Boecky, Broeder, Klaus, Blaauwwiekel, Buffel, Nico en Pinda classified - WaarBenJij.nu U heeft één nieuw bericht ontvangen - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Foex,Vis, Boecky, Broeder, Klaus, Blaauwwiekel, Buffel, Nico en Pinda classified - WaarBenJij.nu

U heeft één nieuw bericht ontvangen

Door: Klaus & Broeder

Blijf op de hoogte en volg Foex,Vis, Boecky, Broeder, Klaus, Blaauwwiekel, Buffel, Nico en Pinda

23 Maart 2009 | Spanje, Madrid

Ola,

Ff een kort berichtje uit Madrid! De tijd met Foex in Lissabon was geniaal! Veel gezien en gedaan en genoten van het geniale weer:) Uiteraard ook de nodige pilsjes genuttigd en de stad na 12-en onveilig gemaakt. Vannacht hebben we de nachtbus gepakt en zijn in de vroege morgen aangekomen in Espanaáaa. Net even heerijk gerelaxt in het ontzettend grote stadspark en we gaan zo eens even het oude stadscentrum bekijken;)

Tot zover uw verslaggevers,
Alle mooie verhalen behandelen we wel in de kroeg of onder het genot van een kop koffie/blik Hollandia.

Moio

Klaus & Broeder V.

• 23 Maart 2009 - 14:00

Foex,Vis, Boecky, Broeder, Klaus, Blaauwwiekel, Buffel, Nico En Pinda Classified:

• 23 Maart 2009 - 14:02

• 23 Maart 2009 - 14:57

Pinda:

geniaal...

Foex,Vis, Boecky, Broeder, Klaus, Blaauwwiekel, Buffel, Nico en Pinda

Dit is onze blog met de beschrijving van onze meest uiteenlopende, veelal ondoordachte, spontane, chaotische, zeer lawaaierige, lompe, dronken, dikwijls lamlendige doch altijd gezellige activiteiten en reizen die doorgaans in een horeca-gelegenheid worden bedacht en vervolgens binnen enkele dagen worden geboekt. Achteraf vragen wij ons dan ook met een zekere regelmaat af wat we nu weer hebben verzonnen, danwel gedaan... Gelukkig hebben we op die momenten de foto's nog! Blackie Reizen rules