Back to 'normal' life again... voorlopig - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Foex,Vis, Boecky, Broeder, Klaus, Blaauwwiekel, Buffel, Nico en Pinda classified - WaarBenJij.nu Back to 'normal' life again... voorlopig - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Foex,Vis, Boecky, Broeder, Klaus, Blaauwwiekel, Buffel, Nico en Pinda classified - WaarBenJij.nu

Back to 'normal' life again... voorlopig

Door: Pinda

Blijf op de hoogte en volg Foex,Vis, Boecky, Broeder, Klaus, Blaauwwiekel, Buffel, Nico en Pinda

18 Augustus 2008 | Nederland, Groningen

Goedemiddag beste kijkbuiskinderen, leden van de patat-generatie en derden :)

Allereerst bedankt voor de vele (en bovenal zeer gevarieerde) berichten die jullie op regelmatige basis onder onze grootsche verhalen hebben gepost. Als reiziger is het leuk om te lezen dat je wordt gevolgd door het thuisfront of door derden uit andere werelddelen! Om kort te zijn: Geniaal!

Nu is het tijdperk van het 'normale' leven weer aangebroken voor velen van ons.

Broeder V. en Pedro E. zijn weer terug na hun reis die hen via Marseille naar Madrid leidde om vervolgens via Porto te eindigen in Milaan. De grootsche verhalen betreffende deze reis zijn reeds breed uiteengezet en becommentarieerd op deze site.

De GVR, Foex en ondergetekende zijn na ruim 4,5 weken ook weer terug uit het verre Zuid-Amerika na een trip door achtereenvolgens Chili, Bolivia, Argentinië en Brazilië. De korte verhalen hierover zijn inmiddels ook bondig samengevat uiteengezet op deze blog.

Over Vis kan men kort zijn...
Het beviel hem wel met al die jonge kinderen om hem heen op Mallorca ;)
(uiteraard doelen we hier met "jonge" op lieden tussen de 16 en 19 jaar oud:)) Verder is hij hier stevig in 'training' gegaan voor het volgende 'seizoen'... hulde voor deze sportman!

Arie heeft zich vermaakt in de Wieb op Terschelling en momenteel is hij zich aan het opmaken voor een reis naar Malta teneinde de zon op te zoeken en aldaar te genieten van de onderwaterwereld... uiteraard gaat dit niet samen op hetzelfde moment en daarom trekt deze jongeman er gewoon nog even 2 weken voor uit om bij te komen van 't aaaailand ;)

Surfkoning Boekcy heeft op deze site nog niet veel van zich laten horen maar dat hadden we ook niet echt verwacht. De laatste update is dat hij tot 3 oktober in Zuid-Frankrijk zal blijven om als kampleiding de zaken te blijven delegeren en zelf in het water te liggen!

Last but not least... Klaus!
Enorm bedankt dat je speciaal voor ons allen bent thuisgebleven om de brievenbussen te legen enzo! :p
Klaus is al weer een week aan het werk op een basisschool om zijn opleiding af te ronden... zijn tijd zal nog komen!

Houdt deze site in de gaten voor nieuwe reizen, meer goede en slechte verhalen en overig nieuws! 1 ding kan ik jullie allen alvast beloven; de komende maanden/ het nieuwe jaar wordt spannend en er zal op grootschalige internationale wijze worden ge-update over de meest uiteenlopende zaken. Als voorproefje;

Teamuitje --> Goedkoop Oost-Europees stinkland
GVR --> Denemarken
Foex --> Lissabon
Vis--> Garnwerd
Pinda --> Colombia
Broeder V --> International Airport Schiphol

en nog veel meer! Blijf kijken, blijf op de hoogte en blijf vooral reacties posten komende reizen!

tot die tijd mogen we blij zijn dat we gelukkig altijd nog de fotos hebben!

x Pinda

• 18 Augustus 2008 - 14:11

G:

Heren helaas voor jullie is het weer voobij... Bij deze wens ik jullie veel sterkte in NL!

Ik zal dubbel genieten hier in Zuid-Oost Azie, ook voor jullie ;-)

Tot over een paar dagen!!

Liefs Gerlin

• 18 Augustus 2008 - 14:19

Marinka:

Hey Robert,

Ik hoop dat jullie een leuke vakantie hebben gehad, waar jullie met veel plezier op terug kunnen kijken. Veel plezier woensdag als je mn zussie op gaat halen en geef haar een dikke kus van me...

Groetjes Marinka

• 18 Augustus 2008 - 14:30

Inge:

Mannen, jullie weten absoluut wat genieten is. Kan niet anders zeggen. Helaas, aan al het goede komt een einde. Maar.. gelukkig hebben we de fotos nog om even terug te blikken op de mooie momenten.

Wat zeggen jullie ervan om even een foto-avondje in te plannen als we terug zijn? ;) Ben erg benieuwd!

Pinda, echt super dat je ons komt ophalen! Ook ik ben je heel dankbaar :D Kletsen overmorgen even bij!

Liefs

Geniaal!:

nick

• 18 Augustus 2008 - 17:04

Klaus:

Wil zich nog even onder het kopje voorproefje plaatsen --> Borgschool Winsum ;) Geniaal ;)

• 19 Augustus 2008 - 08:51

Broeder V:

Wijze woorden Pinda..

• 19 Augustus 2008 - 09:13

Vis:

Geniaal.

Kerst in Budapest! Niet Garnwerd.

• 19 Augustus 2008 - 09:16

Pinda:

:) okee Vis

• 20 Augustus 2008 - 19:20

B:

Geniaal

• 21 Augustus 2008 - 21:07

Struisvogel Biefstuk:

Grutjes. Wat een leuke woordkeuzes in dit bericht.
    Het doet mij deugt dat jullie zonder kleerscheuren weer terug zijn in een laag land.
    Zeg arie? Arie.....?
    enfin ik spreek maar gewoon, ik raad je aan om op Gozo te gaan duiken! Erg mooi in de grotjes!

Kus van struus en ook de hartelijke groeten van Wim Beffe