Hard gaan - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Foex,Vis, Boecky, Broeder, Klaus, Blaauwwiekel, Buffel, Nico en Pinda classified - WaarBenJij.nu Hard gaan - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Foex,Vis, Boecky, Broeder, Klaus, Blaauwwiekel, Buffel, Nico en Pinda classified - WaarBenJij.nu

Hard gaan

Door: Broeder V & Pedro

Blijf op de hoogte en volg Foex,Vis, Boecky, Broeder, Klaus, Blaauwwiekel, Buffel, Nico en Pinda

16 Juli 2008 | Spanje, Madrid

Olaaaaaaa,

Vandaag een wat korter bericht. We hebben net al het ´papierwerk´ geregeld voor de volgende vluchten en gaan zo Madrid weer in.

Madrid is echt heel mooi! We zitten in het centrum en kunnen heel veel lopend doen. De mensen zijn relaxt, eten & drinken is dik in orde en het weer en de omgeving is top! De stad is vele malen groter dan Marseille en er is hier veel te zien. Gisteren de stad verkent en de stad even in geweest en vandaag wat zaken gregeld en naar een enorm park geweest. Morgen gaan we naar het stadion van Real Madrid: Bernabeu!

Een aantal feiten op een rij:

- Overdag 32/34 graden en ´s nachts nog 23/25 graden.
- Brasserie Groen is niks, maar dan ook niks bij het eten wat we hier krijgen voorgeschoteld
- Auto´s, bussen, taxi´s etc. stoppen hier WEL netjes voor zebrapaden en andere oversteekplaatsen, het was even weer wennen, maar allemaal goed geregeld dus.
- Iedereen spreekt ´vloeibaar´ engels,) Denk daar maar over na.

We gaan nu zo aan de Sangria, de ´Spanjaarden´ uithangen.:)

Jullie horen weer van ons in Porto!

Broeder V. en Pedro & Co vanuit Madrid, terug naar de studio..

• 17 Juli 2008 - 18:27

Klaus:

Mooi bericht en zal doorgeven bij Groen dat er wat moet veranderen ;)

• 17 Juli 2008 - 18:28

saludos de costa Rica!
    Que te baila bien!

• 17 Juli 2008 - 19:00

Nick:

que te vaya bien...hijo de puta!!!!!

• 17 Juli 2008 - 19:01

Nick:

niet te letterlijk opvangen..is gewoon een uitdrukking jongen!

• 17 Juli 2008 - 20:13

Niek:

hahaha mooi verhaaltje!!

Veel plezier!!

• 17 Juli 2008 - 20:48

Janneke:

Dan mogen jullie daar voor altijd blijven en is de toegang tot het verrukkelijke Groen jullie bij deze tot in den eeuwigheid ontzegd!
    Lekker puh!

• 17 Juli 2008 - 22:29

Pinda En Foex:

geniaal

• 18 Juli 2008 - 06:35

Willem:

Dat zijn temperaturen voor een zomervakantie. Jullie hebben dus wel goed nagedacht.Buenos noges cholestorol. Groeten van Ria

• 18 Juli 2008 - 10:02

Arie:

Hebben ze er ook stampot andijvie met SPEKJES??!!!!

• 18 Juli 2008 - 15:02

Kina:

Prachtig, lekker genieten dus. Is het een beetje bevallen om de spanjaard uit te hangen. veel plezier we blijven jullie volgen.
    groetjes

• 18 Juli 2008 - 16:13

Vis:

Donnies, ik ook weer terug uit Mallorca. Ging snoeihard daar!

Hou je rust

Foex,Vis, Boecky, Broeder, Klaus, Blaauwwiekel, Buffel, Nico en Pinda

Dit is onze blog met de beschrijving van onze meest uiteenlopende, veelal ondoordachte, spontane, chaotische, zeer lawaaierige, lompe, dronken, dikwijls lamlendige doch altijd gezellige activiteiten en reizen die doorgaans in een horeca-gelegenheid worden bedacht en vervolgens binnen enkele dagen worden geboekt. Achteraf vragen wij ons dan ook met een zekere regelmaat af wat we nu weer hebben verzonnen, danwel gedaan... Gelukkig hebben we op die momenten de foto's nog! Blackie Reizen rules