T minus 24 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Foex,Vis, Boecky, Broeder, Klaus, Blaauwwiekel, Buffel, Nico en Pinda classified - WaarBenJij.nu T minus 24 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Foex,Vis, Boecky, Broeder, Klaus, Blaauwwiekel, Buffel, Nico en Pinda classified - WaarBenJij.nu

T minus 24

Door: Pinda & Foex

Blijf op de hoogte en volg Foex,Vis, Boecky, Broeder, Klaus, Blaauwwiekel, Buffel, Nico en Pinda

14 Juli 2008 | Nederland, Amsterdam

Goedenmiddag allen!

Hier een laatste bericht voor vertrek vanuit het hoofdkwartier aan de Irislaan te Groningen. Morgen zullen Pinda, Anne en Foex richting Zuid-Amerika vertrekken om aldaar de lokale culturen tot ons te nemen. Tijdens dit tripje van ruim 4 weken zullen we regelmatig een berichtje en zo mogelijk wat foto's plaatsen om jullie op de hoogte te houden, dus als je benieuwd bent moet je de site in de gaten houden. Vanuit hier zeggen we:

Adios, vamos a bebir cerveza!

Foex & Pinda

• 14 Juli 2008 - 11:02

Pinda:

Geniaal!

• 14 Juli 2008 - 14:20

De Mosselpan:

Hoi Robert en vrienden

Wij wensen jullie een fijne vakantie toe.

Groeten van De mosselpan

• 14 Juli 2008 - 15:25

Broeder V:

Geniaal, Geniaal

• 14 Juli 2008 - 17:11

Nick:

Que majesillos,

Espero que uds. tienen un bien viaje en los paises. Tome uno para mi!

Chau y hasta pronto!

Nickito

Foex,Vis, Boecky, Broeder, Klaus, Blaauwwiekel, Buffel, Nico en Pinda

Dit is onze blog met de beschrijving van onze meest uiteenlopende, veelal ondoordachte, spontane, chaotische, zeer lawaaierige, lompe, dronken, dikwijls lamlendige doch altijd gezellige activiteiten en reizen die doorgaans in een horeca-gelegenheid worden bedacht en vervolgens binnen enkele dagen worden geboekt. Achteraf vragen wij ons dan ook met een zekere regelmaat af wat we nu weer hebben verzonnen, danwel gedaan... Gelukkig hebben we op die momenten de foto's nog! Blackie Reizen rules