Maximaal - Reisverslag uit Moskou, Rusland van Foex,Vis, Boecky, Broeder, Klaus, Blaauwwiekel, Buffel, Nico en Pinda classified - WaarBenJij.nu Maximaal - Reisverslag uit Moskou, Rusland van Foex,Vis, Boecky, Broeder, Klaus, Blaauwwiekel, Buffel, Nico en Pinda classified - WaarBenJij.nu

Maximaal

Door: Pinda

Blijf op de hoogte en volg Foex,Vis, Boecky, Broeder, Klaus, Blaauwwiekel, Buffel, Nico en Pinda

23 Mei 2008 | Rusland, Moskou

Scvetnaya Kapuska mensen!

hier alweer een bericht uit het regenachtige Moskou. We zitten nu bij iemand thuis maximaal Bier te drinken totdat we deze computer vonden om eens even onze fans op de hoogte te brengen van onze verrichtingen in het o zo koude en vertiefde Rusland. We still keep the dream alive!

sinds ons laatste bericht zijn we alweer een aantal dagen in Moskou.. zoals jullie misschien weten is moskou de grootste stad van Europa, het is hier overal naartoe en pleuris eind lopen! we gaan dan ook regelmatig met de metro en weten na een aantal dagen de gewoonten al redelijk uit ons hoofd. Nu is het zo dat er hier in Moskou met twee tijden wordt gemeten, Rusland tijd en NL tijd. Rusland tijd 12 uur is rechtevenredig aan NL tijd 13 uur. Die Russen hier kunnen exact vertellen hoe lang het duurt om van A naar B te komen maar keer op keer op keer op keer weten ze weer te laat te komen, en dan hebben we het niet over 10 min te laat maar 90 min! We hebben hier met de groep Nederlanders elke(!!!) dag moeten wachten op de Russen! Ook is de organisatie niet om over naar NL te schrijven. Wisten jullie bijvoorbeeld dat Russen niet eten ofzo? Als we als nederlanders 2 uur door moskou hebben gewandeld willen we voer en koffie hebben, de Russen vinden het heel normaal om pas tegen een uur of 10 's avonds te gaan eten, als wij al bijna dood zijn! Nu zijn we dan ook gaan muiten om toch nog onze 4 dagelijkse maaltijden excl koffie te krijgen.

De afgelopen dagen hebben we enorm veel gelopen door moskou met de overigens zeer gezellige groep uit Nijmegen. We hebben uiteraard al allerlei afspraken lopen om eens maximaal bier te gaan hakken danwel tetteren in NL. De Russen hier zijn niet echt van het zuipen, we lopen hier nogal te pushen om goed te gaan stappen en morgen gaat het dan ook echt gebeuren, hopelijk gaan we dan niet eerst de hele dag door de stad en regen sjouwen zoals afgelopen dagen. de

Vandaag (23 mei) hebben we op het trainingsveld van het Championsleague Stadion een voetbalwedstrijd gespeeld tegen een team Russen. We waren niet voorbereid dus als team in boardshort met de blote tokus in de broek voetballen op blote voeten/ sneakers tegen een stel russen met pinnen onder de schoenen is raar.. toch ging team NL maximaal met de winst aan de haal door na strafschoppen met 1-0 te winnen, mede dankzij 5 gestopte strafschoppen van Keeper Foex de goey! Verder hadden we uiteraard het beste van het spel en de meeste kansen maar toch...

Na het voetballen gingen we naar een 'elektro-classical' concert... STINKBENDE! na 30 min is ondergetekende er met 2 andere vantussen gegaan om bier te drinken op het terras, dat was een stuk beter en gelukkig hebben we de fotos nog!

Morgen staat er een trip naar een authentiek Russisch dorpje op het programma... we zijn uiteraard zeer benieuwd naar de plaatselijke vodka...

we houden jullie uiteraard weer op de hoogte van de verrichtingen en hopen nog steeds op een gulle donatie in de vorm van fotoruimte op deze site :-)

tot die tijd... gelukkighebbewedefotosnog!!

uw verslaggever

Anne:

What about the vodka?

• 24 Mei 2008 - 06:24

Pinda:

Vodka is kut, bier rules! :-) oh ja...

GENIAAL!

• 24 Mei 2008 - 08:27

Grace:

Naast het zuipen en uren wachten hebben jullie toch nog heel wat gezien.

grandioos. veel plezier en groeten vanuit zonnig NL.

Grace

• 24 Mei 2008 - 15:06

Vis:

Geniaal!

Heb het mms'je trouwens ook ontvangen.

Foex, Geniaal!

• 24 Mei 2008 - 20:17

Broeder Vos:

Zo te zien hebben jullie een leuke tijd daar.

Leuk

• 24 Mei 2008 - 20:17

Broeder Vos:

En leuk trouwens Foex dat je zo snel terug smst;)

Diephuis Bounce! Geniaal

• 24 Mei 2008 - 20:23

Vincent:

Grappig, ik ben nu ook in Moskou. heb heeeel andere ervaringen...

• 25 Mei 2008 - 09:55

Foex:

Mensen!
    Het is nog steeds lekker hier. Broeder: ik was even vergeten terug te sms-en:) Gaan zo maar even wat souvenirs halen dan nog nog 1 museum.. Vervolgens de climax: wodka om 19.00 uur en lekker chillen.

Tot morgen!

• 25 Mei 2008 - 17:07

Kina:

Hallo jongens, al veel gezien en gedronken. Dat sportieve heeft die van zijn moeder, ook zo lenig. Val niet van de graat en geniet nog even van de vodka.
    Tot morgen goede vlucht.

• 25 Mei 2008 - 18:56

Arie:

Neem aan dat Foex die penalty's heeft gestopt doordat hij de russische pingelnemers neergeknalt heeft met z'n M1891 Mosin Nagant geweer?

Verder rest mij te zeggen dat ik trots op jullie ben, aangezien jullie gewoon het studentenleventje weer oppakken en bier blijven drinken. CHAPEAU CHAPEAU!

Tot later, proost of nosdarovje ofzo..

• 25 Mei 2008 - 18:57

Arie:

Enne...What about the vodka?

• 25 Mei 2008 - 23:47

Arthur Aishikian:

Roebert en roebert,

Jij bent ien mien land? Iek heb eigen vodka en bieer brouwerij! Lekker drinken, veel russische vrouwen voor jou! Iek ben 33 maar heb er viele joengere vrouwtjes!

Arthur!

p.s. Groeten uit Costa Rica; waar ook nog steeds het welbekende studentenleventje wordt doorgevoord met een redelijk aantal Imperiale-bier!

• 25 Mei 2008 - 23:50

Nick:

Hoe is het met de svetlanas y krasnapolskies?