Op weg naar de Alpen.. - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Foex,Vis, Boecky, Broeder, Klaus, Blaauwwiekel, Buffel, Nico en Pinda classified - WaarBenJij.nu Op weg naar de Alpen.. - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Foex,Vis, Boecky, Broeder, Klaus, Blaauwwiekel, Buffel, Nico en Pinda classified - WaarBenJij.nu

Op weg naar de Alpen..

Door: Broeder Vos

Blijf op de hoogte en volg Foex,Vis, Boecky, Broeder, Klaus, Blaauwwiekel, Buffel, Nico en Pinda

27 December 2007 | Nederland, Groningen

Beste lezers,

Het is weer zover. Er staat weer een nieuw avontuur voor twee teamleden op het programma:)
Boecky is inmiddels als te vinden in de Franse Alpen als barman/snowboarder! Broeder en Foex vertrekken komende zaterdag naar de Alpen in Oostenrijk.

De pistes zullen goed worden geprepareerd om deze mannen een goed ontvangst te geven. Uiteraard wordt er ook een dagelijks bezoekje gebracht aan de plaatselijke après-Ski tent!

Wellicht worden er tijdens deze week berichten geplaatst op de website.. Hou de site in de gaten en verhalen en foto's volgen uiteraard later..

Uw verslaggever,

Broeder Vos

• 28 December 2007 - 00:38

Pinda:

Geniaaaal!

• 28 December 2007 - 00:39

Fotoboek:

Kopen jullie wel eerst even wat ruimte?? :)

• 28 December 2007 - 10:05

Broeder Vos:

Natuurlijk meneer fotoboek;)

• 28 December 2007 - 10:16

Fotoboek:

Mijn dank is groot :-)

Foex,Vis, Boecky, Broeder, Klaus, Blaauwwiekel, Buffel, Nico en Pinda

Dit is onze blog met de beschrijving van onze meest uiteenlopende, veelal ondoordachte, spontane, chaotische, zeer lawaaierige, lompe, dronken, dikwijls lamlendige doch altijd gezellige activiteiten en reizen die doorgaans in een horeca-gelegenheid worden bedacht en vervolgens binnen enkele dagen worden geboekt. Achteraf vragen wij ons dan ook met een zekere regelmaat af wat we nu weer hebben verzonnen, danwel gedaan... Gelukkig hebben we op die momenten de foto's nog! Blackie Reizen rules