Back again.... Preparing for spring '08 - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Foex,Vis, Boecky, Broeder, Klaus, Blaauwwiekel, Buffel, Nico en Pinda classified - WaarBenJij.nu Back again.... Preparing for spring '08 - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Foex,Vis, Boecky, Broeder, Klaus, Blaauwwiekel, Buffel, Nico en Pinda classified - WaarBenJij.nu

Back again.... Preparing for spring '08

Door: Pinda

Blijf op de hoogte en volg Foex,Vis, Boecky, Broeder, Klaus, Blaauwwiekel, Buffel, Nico en Pinda

11 December 2007 | Nederland, Groningen

Hallo allemaal,

zoals jullie hebben gelezen (wat ik toch wel mag aannemen?? :)) hebben we een enorm geniale maar tegelijk zware tijd gehad in de voormalig Sovjet stad Sofia. Zwaar in de zin van afzien, pijn lijden, vallen en opstaan en maar steeds weer doorgaan met de gedachte in het achterhoofd dat niemand we alles kunnen en niemand ons de baas is ;).

Dan nu "enorm geniaal". Dit lijkt me eigenlijk niet nodig om hier verder op in te gaan, klik een paar berichten terug en binnen enkele seconden wordt duidelijk dat we in Sofia een heel gezellig weekend hebben gehad welke zeker voor herhaling vatbaar is.

Op de weg terug naar Groningen werden andere oostblok steden als bijvoorbeeld Boedapest of Boekarest genoemd als eventuele volgende bestemming. Wat het gaat worden blijft tot die tijd in het ongewisse, houd deze site in de gaten voor updates hierover. Tot die tijd hebben we gelukkig altijd de foto's nog :)

Pinda

• 11 December 2007 - 17:39

Pinda:

eindelijk ff chillen... ;)

• 11 December 2007 - 19:30

Broeder Vos:

Geniaal en nu op naar een nieuwe avontuur..;)

• 12 December 2007 - 11:12

Broeder Vos:

Voor de taxigangers onder ons:
    DMX - Lord Give me a sign ;)

• 13 December 2007 - 14:06

Vis:

Geniaaaaaal! Gelijk downloaden

Foex,Vis, Boecky, Broeder, Klaus, Blaauwwiekel, Buffel, Nico en Pinda

Dit is onze blog met de beschrijving van onze meest uiteenlopende, veelal ondoordachte, spontane, chaotische, zeer lawaaierige, lompe, dronken, dikwijls lamlendige doch altijd gezellige activiteiten en reizen die doorgaans in een horeca-gelegenheid worden bedacht en vervolgens binnen enkele dagen worden geboekt. Achteraf vragen wij ons dan ook met een zekere regelmaat af wat we nu weer hebben verzonnen, danwel gedaan... Gelukkig hebben we op die momenten de foto's nog! Blackie Reizen rules