The Boys are Back in Town - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Foex,Vis, Boecky, Broeder, Klaus, Blaauwwiekel, Buffel, Nico en Pinda classified - WaarBenJij.nu The Boys are Back in Town - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Foex,Vis, Boecky, Broeder, Klaus, Blaauwwiekel, Buffel, Nico en Pinda classified - WaarBenJij.nu

The Boys are Back in Town

Door: Vis

Blijf op de hoogte en volg Foex,Vis, Boecky, Broeder, Klaus, Blaauwwiekel, Buffel, Nico en Pinda

10 Oktober 2012 | Nederland, Groningen

Strijders,

Lang.

Zo wil ik de stilte noemen die ons heeft gescheiden van deze prachtige website.

Nu is het dan eindelijk toch zover. De kogel is door de kerk en de teerling is geworpen. Ondergetekenden mogen jullie melden dat de tickets zijn geboekt en het hostel is aanbetaald! De selectieprocedures activiteit-technisch gezien zijn in volle gang en we verwachten binnen enkele weken een duidelijke 'shortlist' te hebben.

Om maximaal goed voorbereid naar de bestemming af te reizen zullen er een aantal trainingskampen plaatsvinden door het gehele land. De eerste zal zaterdag 13 oktober starten en ergens in de ochtend van zondag 14 oktober eindigen in een pitoresk café aan het Gedempte Zuiderdiep te Groningen. De voltallige selectie is aanwezig en er zal van meet af aan spijkerhard getraind moeten worden. Er zullen sancties volgen op eventuele 'hazen'.

Ten slotte wil ik jullie deze wijze woorden meegeven voor de decembertrip:

Waar gehakt wordt, vallen spaanders.

Erop vertrouwend dat u volledig bent geïnformeerd, verblijven wij,

Vis & Foex

• 12 Oktober 2012 - 14:39

Anne:

Geniaal, Geniaal!

Foex,Vis, Boecky, Broeder, Klaus, Blaauwwiekel, Buffel, Nico en Pinda

Dit is onze blog met de beschrijving van onze meest uiteenlopende, veelal ondoordachte, spontane, chaotische, zeer lawaaierige, lompe, dronken, dikwijls lamlendige doch altijd gezellige activiteiten en reizen die doorgaans in een horeca-gelegenheid worden bedacht en vervolgens binnen enkele dagen worden geboekt. Achteraf vragen wij ons dan ook met een zekere regelmaat af wat we nu weer hebben verzonnen, danwel gedaan... Gelukkig hebben we op die momenten de foto's nog! Blackie Reizen rules