Broeder knijpt em er tussenuit! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Foex,Vis, Boecky, Broeder, Klaus, Blaauwwiekel, Buffel, Nico en Pinda classified - WaarBenJij.nu Broeder knijpt em er tussenuit! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Foex,Vis, Boecky, Broeder, Klaus, Blaauwwiekel, Buffel, Nico en Pinda classified - WaarBenJij.nu

Broeder knijpt em er tussenuit!

Door: Pinda

Blijf op de hoogte en volg Foex,Vis, Boecky, Broeder, Klaus, Blaauwwiekel, Buffel, Nico en Pinda

15 September 2009 | Nederland, Amsterdam

Heren (en een enkele dame die tegen beter weten in deze site zo nu en dan leest)!

Het is zover, Broeder Vos, ook wel bekend als "Broeder", gaat de Lage Landen verlaten voor een avontuur in het land van de Canadezianen, het land van de IJs- (dus min of meer wit) en andersgekleurde Ursi, het land ten noorden van de US of A... kortom; Broeder gaat naar Canada!

Voor de leken:

Canada is een land in het noorden van Noord-Amerika. Aan de zuidkant wordt het begrensd door de Verenigde Staten van Amerika, aan de oostkant door de Atlantische Oceaan, aan de westkant door het eveneens Amerikaanse Alaska en de Grote Oceaan en in het noorden door de Noordelijke IJszee. De hoofdstad van Canada is Ottawa. De grootste steden zijn Toronto, Montréal en Calgary. Het staatshoofd van Canada is koningin Elizabeth II, vertegenwoordigd in Canada door de Gouverneur-Generaal. Canada is lid van het Gemenebest van Naties. De naam Canada is afgeleid van het indiaanse woord ‘’kanata’’, wat ‘’nederzetting’’ betekent.
(c) Wikipedia

Om niemand tekort te doen en deze zeer gewaardeerde en ultiem bijzondere pagina niet teveel te spammen zal "Broeder" zijn verhalen vertellen op:

erwinincanada.waarbenjij.nu

Geniaal!

• 29 Januari 2010 - 03:40

Broeder:

Moio!
    Binnenkort een update vanuit CANADAAAA!

Foex,Vis, Boecky, Broeder, Klaus, Blaauwwiekel, Buffel, Nico en Pinda

Dit is onze blog met de beschrijving van onze meest uiteenlopende, veelal ondoordachte, spontane, chaotische, zeer lawaaierige, lompe, dronken, dikwijls lamlendige doch altijd gezellige activiteiten en reizen die doorgaans in een horeca-gelegenheid worden bedacht en vervolgens binnen enkele dagen worden geboekt. Achteraf vragen wij ons dan ook met een zekere regelmaat af wat we nu weer hebben verzonnen, danwel gedaan... Gelukkig hebben we op die momenten de foto's nog! Blackie Reizen rules