Het begin van het einde... of een nieuwe start? - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Foex,Vis, Boecky, Broeder, Klaus, Blaauwwiekel, Buffel, Nico en Pinda classified - WaarBenJij.nu Het begin van het einde... of een nieuwe start? - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Foex,Vis, Boecky, Broeder, Klaus, Blaauwwiekel, Buffel, Nico en Pinda classified - WaarBenJij.nu

Het begin van het einde... of een nieuwe start?

Door: Pinda

Blijf op de hoogte en volg Foex,Vis, Boecky, Broeder, Klaus, Blaauwwiekel, Buffel, Nico en Pinda

16 Augustus 2009 | Nederland, Groningen

Heren en dames, vrienden en niet-vrienden, kennissen en onbekenden,

Het einde van de vakantieperiode is thans in zicht. De afgelopen weken kunnen worden gekenmerkt als een periode van zaken afronden en aan nieuwe dingen opstarten.

Slechts enkelen van ons waren in de gelegenheid om gedurende korte tijd in het buitenland te verblijven. De anderen restte slechts een verblijf in het thuisland waar men zich tegoed diende te doen aan plaatselijk vermaak en waar men zich diende te laven bij de plaatselijke, bekende tavernes.

Wat de toekomst brengen zal blijft gehuld in het ongewisse, doch heb ik fiducie in de te komen, grootsche gebeurtenissen.

Wat er zal plaatsvinden is thans nog onbekend. Wanneer dit zal plaatsvinden is tevens schier onmogelijk aan te duiden... maar wie aanwezig zullen zijn laat zich raden.

Wanneer er nieuwe plannen zijn, bijzondere gebeurtenissen hebben plaatsgevonden of ongevallen zijn gebeurd, u vindt het nieuws hier.

Dan rest nu enkel nog een aanduiding van toekomstige verblijfplaats, danwel een prognose van de mogelijke verblijfplaats.

Broeder: Vancouver
Vis: Stad
Klaus: Middelstum
Foex: Arnhem
Pinda: Nijmegen
GVR: Amsterdam
Boecky: Zuid-Amerika, locatie niet nader gedefinieerd
Arie: Semarangstraat

Blijft deze site volgen voor meer grootsch nieuws... tot die tijd hebben we gelukkig altijd de fotos nog!

x Pinda

• 16 Augustus 2009 - 21:48

Nick:

Heren + Klaus,

Geniaal!

Allen wil ik uiteraard een goede toekomst wensen. Ik zal bij tijd en wijle aan de nostalgische avonden denken die voor altijd in mijn geheugen gegrift staan.

Tot slot wil ik allen een (spaanse) spreuk meegeven waar men in een andere stad, een ander land of een ander continent altijd kan denken.

"En casa ajena, el alma en pena; En casa propia, el alma en gloria."

(Vertaling: In het huis van een vreemde is de ziel bedroefd, in het eigen huis is de ziel verblijd! = Oost, West, Thuis, Best)

Gegroet,

• 17 Augustus 2009 - 20:11

Anne:

Geniaal!

Foex,Vis, Boecky, Broeder, Klaus, Blaauwwiekel, Buffel, Nico en Pinda

Dit is onze blog met de beschrijving van onze meest uiteenlopende, veelal ondoordachte, spontane, chaotische, zeer lawaaierige, lompe, dronken, dikwijls lamlendige doch altijd gezellige activiteiten en reizen die doorgaans in een horeca-gelegenheid worden bedacht en vervolgens binnen enkele dagen worden geboekt. Achteraf vragen wij ons dan ook met een zekere regelmaat af wat we nu weer hebben verzonnen, danwel gedaan... Gelukkig hebben we op die momenten de foto's nog! Blackie Reizen rules