Lekker Chillen in Colombia - Reisverslag uit Medellín, Colombia van Foex,Vis, Boecky, Broeder, Klaus, Blaauwwiekel, Buffel, Nico en Pinda classified - WaarBenJij.nu Lekker Chillen in Colombia - Reisverslag uit Medellín, Colombia van Foex,Vis, Boecky, Broeder, Klaus, Blaauwwiekel, Buffel, Nico en Pinda classified - WaarBenJij.nu

Lekker Chillen in Colombia

Door: Pinda

Blijf op de hoogte en volg Foex,Vis, Boecky, Broeder, Klaus, Blaauwwiekel, Buffel, Nico en Pinda

22 November 2008 | Colombia, Medellín

Dag lieve lezers en lezeressen!

eens even maximaal de copy-paste functie gebruiken! Komt ie:


Hier dan het eerste bericht vanuit Colombia! Het zal een kort bericht zijn omdat ik pas net ben aangekomen maar dat lijkt me niet meer dan logisch :-)



De reis was lang maar ging verder prima, valt weinig over te zeggen... Mn aankomst hier daarentegen was wat spannender omdat de persoon die me zou komen ophalen er niet was. Daarnaast was hij niet telefonisch te bereiken. Al met al stond ik na aankomst, waarbij de douanier me eerst het land niet wilde binnenlaten omdat ik 4 mnd later pas terug ga vliegen en geen visum heb voor die tijd. Nu wilde hij me daarom geen toeristen visum geven dus moest ik mn beste Spaans en Engels gebruiken om toch nog 60 dagen toegang te hebben hier. Dit is echter op te lossen bij een of andere visumdienst hier dus er is geen man over boord :-)

Maar goed, nogmaals, al met al stond ik na aankomst ruim een uur te wachten, alleen, op een lege luchthaven. Uiteindelijk heb ik besloten een taxi naar t centrum te nemen om daar een hostel te zoeken. Gelukkig kreeg ik in de taxi toch nog telefonisch contact met degene die me zou ophalen en uiteindelijk hebben we nog ergens afgesproken om opgepikt te worden. Is maar goed ook want dit centrum schijnt ´s nachts niet helemaal okee te zijn :-)



Dag 1 ben ik met mn begeleider naar de uni gegaan, heb daar een Oostenrijker ontmoet en een Spaanse meid... zo goed als de enige 2 andere Europeanen daar volgens hen. Ze hebben me wat rondgeleid. Was iig allemaal gezellig maar is niet veel over te vertellen. Straks ga ik weer de stad in om de boel te verkennen en dan vanavond lekker bier drinken met wat andere studenten. Ondertussen ben ik ook nog op zoek naar een woning maar dat schijnt goed te regelen te zijn hier.


ik houd jullie op de hoogte!

Voorlopig zijn er helaas nog geen foto´s ;-)



X Pinda

  • 22 November 2008 - 15:39

    Foex:

    Geniaal!

  • 22 November 2008 - 15:53

    Femke:

    Hee Robert,

    Heb je al slaapvoorziening gevonden.? Hoe is de temperatuur daar in Colombia? Ik ben echt een beetje jaloers hoor.. :D. Ik wens je heel veel plezier daar en tot horens.

    Kusje Femke

  • 22 November 2008 - 16:04

    Anne:

    Succes oape!

  • 22 November 2008 - 16:51

    Vis:

    Geniaal

  • 22 November 2008 - 16:52

    Nickito:

    Maní!

    Heerlijk hea, die afspraken met de bevolking; Je went er wel aan!;)

    Ya traduciste mi carta?

    Geniet ervan enne..doe geen rare dingen die je broertje ook niet zou doen;)

    Nick

  • 22 November 2008 - 17:10

    Arie:

    Je stinkt!

  • 22 November 2008 - 17:32

    Broeder:

    Geniaal!

  • 23 November 2008 - 00:10

    Boecky:

    ja hoor, prins pils gaat weer de plaatselijke taverne in...klasse

  • 23 November 2008 - 14:32

    Pinda:

    @ Arie

    ik mag dan wel stinken maar ik heb gelukkig nog wel twee werkende en stabiele enkels :p

  • 23 November 2008 - 21:00

    Gurrr:

    Hmm, lekker Nick.. Hoop juist dat je broer jouw rare fratsen niet nadoet:)

    Veel plz grote pinda!

    kuskus (L)

  • 24 November 2008 - 15:32

    Gert:

    Hoi prins pils Pinda,
    ik dacht dat je niet dronk.
    Hou je haaks
    xxx

  • 24 November 2008 - 21:19

    Nick:

    @gurr

    Dat was idd ook niet de bedoeling. Bedoelde gewoon andere dingen;) Dat bedoel ik en ik weet dat jij wat anders bedoelde dan ik uiteindelijk heb bedoeld.

    Je snapt me wel;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Foex,Vis, Boecky, Broeder, Klaus, Blaauwwiekel, Buffel, Nico en Pinda

Dit is onze blog met de beschrijving van onze meest uiteenlopende, veelal ondoordachte, spontane, chaotische, zeer lawaaierige, lompe, dronken, dikwijls lamlendige doch altijd gezellige activiteiten en reizen die doorgaans in een horeca-gelegenheid worden bedacht en vervolgens binnen enkele dagen worden geboekt. Achteraf vragen wij ons dan ook met een zekere regelmaat af wat we nu weer hebben verzonnen, danwel gedaan... Gelukkig hebben we op die momenten de foto's nog! Blackie Reizen rules

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 233
Totaal aantal bezoekers 44726

Voorgaande reizen:

06 December 2011 - 09 December 2017

Nooit meer slapen

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: