Een moment van bezinning... - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Foex,Vis, Boecky, Broeder, Klaus, Blaauwwiekel, Buffel, Nico en Pinda classified - WaarBenJij.nu Een moment van bezinning... - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Foex,Vis, Boecky, Broeder, Klaus, Blaauwwiekel, Buffel, Nico en Pinda classified - WaarBenJij.nu

Een moment van bezinning...

Door: Pinda

Blijf op de hoogte en volg Foex,Vis, Boecky, Broeder, Klaus, Blaauwwiekel, Buffel, Nico en Pinda

13 November 2008 | Nederland, Groningen

Dag lieve lezers en lezeressen,

het is inmiddels bijna 3 maanden geleden dat we de laatste update hebben gegeven van onze verrichtingen in de hoofdstad van noord Nederland.

Er is sinds het vorige bericht om eerlijk te zijn bar en bar weinig gebeurd. De voorspellingen die we toen gedaan hadden blijken redelijk te kloppen. Helaas gaat het teamuitje deze winter niet door wegens gebrek aan teamleden maar dit zullen we uiteraard op de ons kenmerkende manier grootschalig en overdreven compenseren met een weekendje Astana in het voorjaar... jaja beste lezers en lezeressen, Astana! Zoekt u dat maar even op :-).

Wat gebeurt er tegenwoordig zoal... het is helaasch niet erg boeiend!
Zo zit Broeder Vos tegenwoordig enkele dagen per week op Airport Schiphol.
Klaus vertoeft enkele dagen per week in Winsum teneinde jonge kinderen te vormen.
Vis zit nog steeds in Garnwerd.
Anne zit al 3 maanden in Denemarken waar hij een hond heeft gekocht om hem gezelschap te houden in de dagen zonder zonlicht die Denemarken de komende maanden zullen teisteren.
Foex hangt nog steeds in de voor hem zo karakteristieke houding op dezelfde bank als waarop hij zat in augustus. Lissabon lijkt momenteel nog ver weg want het is nog lang geen februari. Ondergetekende zal de winter maximaal ontvluchten door volgende week naar Colombia te vliegen teneinde daar onderzoek te doen en bruin te worden voor een maand of 4. Pedro maakt zich nog steeds meer druk om de studievereniging die hij 5 jaar geleden zelf heeft opgericht dan om zijn studie die hij 8 jaar geleden is begonnen. Arie schijnt het studieleven weer op te hebben gepikt en zondert zich met enige regelmaat af waarbij zijn huisgenoten zich soms afvragen of er geen leven voor Arie in de kopieer en print business zit. Dan hebben we alleen Boecky nog over maar waar hij zit weet niemand en volgens ons heeft hij zelf ook geen enkel idee waar of wanneer hij ergens is of moet doen enz enz enz :-) Wel is bekend dat hij vanaf 20 november weer in Groningen komt wonen op een thans nog onbekend maar zeer duister adres in de krochten van de hoofdstad van het noorden.

Tot zover een update uit het leven van uw real-life soap helden.
Check voor de verrichtingen van Pinda in het verre Zuid-Amerika

pindagoes.aroundtheglobe.nl

Blijf vooral met regelmaat reacties en/of ideeen posten op deze site en blijf kijken of er weer grootsche plannen of aankondigingen zijn voor al het chaotische doch gezellige nieuws van onze zijde.

Tot het zover is zijn we elke dag weer blij dat we gelukkig altijd nog de foto's hebben!

Pinda

• 13 November 2008 - 14:43

Pinda:

geniaal!

• 13 November 2008 - 14:45

Nick:

Ik hoop je wel even te bezoeken en la ciudad de la primavera eterna, Medellín, Colombia! Mooi hoor, zo´n reis naar de andere kant van de wereld!!

Tot vanavond in Winsum.

• 13 November 2008 - 14:55

Arie:

Sterker nog... Wie is Boecky?

• 13 November 2008 - 14:55

Arie:

Sterker nog... Wie is Boecky?

• 13 November 2008 - 14:57

Arie:

Sorry, ik bedoel: Sterker nog... Wie is Boecky?

• 13 November 2008 - 17:44

Vis:

Geniaal!

• 13 November 2008 - 19:48

Foex:

Geniaal!

• 14 November 2008 - 14:26

Broeder Vos:

Wijze woorden in roerige tijden..

• 14 November 2008 - 14:28

Broeder Vos:

Wijze woorden in roerige tijden..

• 14 November 2008 - 15:45

Anne:

Het is inderdaad depressief vroeg donker in Denemarken... Gelukkig doet het blikbier hier ook z'n werk :)

Veel plezier in Colombia oape!

Foex,Vis, Boecky, Broeder, Klaus, Blaauwwiekel, Buffel, Nico en Pinda

Dit is onze blog met de beschrijving van onze meest uiteenlopende, veelal ondoordachte, spontane, chaotische, zeer lawaaierige, lompe, dronken, dikwijls lamlendige doch altijd gezellige activiteiten en reizen die doorgaans in een horeca-gelegenheid worden bedacht en vervolgens binnen enkele dagen worden geboekt. Achteraf vragen wij ons dan ook met een zekere regelmaat af wat we nu weer hebben verzonnen, danwel gedaan... Gelukkig hebben we op die momenten de foto's nog! Blackie Reizen rules