Een onbetreden maar zeer onzeker pad volgt... - Reisverslag uit Krasnoyarsk, Rusland van Foex,Vis, Boecky, Broeder, Klaus, Blaauwwiekel, Buffel, Nico en Pinda classified - WaarBenJij.nu Een onbetreden maar zeer onzeker pad volgt... - Reisverslag uit Krasnoyarsk, Rusland van Foex,Vis, Boecky, Broeder, Klaus, Blaauwwiekel, Buffel, Nico en Pinda classified - WaarBenJij.nu

Een onbetreden maar zeer onzeker pad volgt...

Door: Totalitair Reisen

Blijf op de hoogte en volg Foex,Vis, Boecky, Broeder, Klaus, Blaauwwiekel, Buffel, Nico en Pinda

17 Oktober 2013 | Rusland, Krasnoyarsk

Sinds jaar en dag zijn de lezers en lezeressen van dit medium op de hoogte gehouden omtrent de verscheidene uitstapjes aan de oostzijde van de Berlijnse Muur. Echter wordt u nimmer iets medegedeeld over de organisatorische rompslomp en de amateuristische werkwijze waarmee de vorige organisatoren zich zeer negatief profileerden op deze website en tijdens de reis an sich. Waar de coördinatie normaliter steken liet vallen waardoor op de dag des oordeels de bestemming allang bekend zou zijn, wordt er dit jaar door Totalitair Reisen een geheel ander ongeschonden tevens onzeker pad ingeslagen. Waar de confessionele Lonely Planet dit als a not recommended and unusual unbeaten path zullen beschrijven, zal dit autocratische pad zich over een tweetal maanden leiden naar een donker niemandsland, vol dood en verderf, alcoholische martelingen en Oost-Europese vrouwen met dodelijke Medusa-ogen en laat zich door velen afschrikken. Deze totalitaire aanpak kan daarom niet als geheel zonder risico worden gezien maar op lange termijn bijdragen aan een sterker geheel. Om deze reden is onze manier van werken progressief, gelet op het volgende.

Gezien de meest recente ontwikkelingen in de economische crisis en recessie is er binnen de maatschappij behoefte aan een zogenaamde society 3.0 waar het delen van kennis en ervaring en liberalisatie van het gedachtegoed centraal staat. De postmoderne tijd van het hedonisme en het individualisme is echter voorbij. Deze opkomende beweging is slechts tijdelijk van aard: conformiteit zorgt voor onduidelijkheid, non-efficiëntie en verlies van een krachtige bevolking. Totalitair Reisen streeft naar eenduidigheid. Centraal staat het streven en terugkeren naar de eenvoud, controle en leiding van alleen de bestuurlijke macht van een autocratie. Om een groot despoot van de USSR te citeren: “Vertrouwen is goed, controle is beter”. Deze reis zal in het teken staan van de essentie van de evolutietheorie: het recht der sterkste uit zich in verschillen en ongelijkwaardigheid. We geloven immers dat een krachtige en levendige beweging onmogelijk is zonder verschillen - "pure conformiteit" is alleen mogelijk in de begraafplaats.

De architectuur van uw toekomstige onzekere levensstijl komt in handen van twee ervaren en zeer hooggeschoolde meritocraten. Kandidaturen zoals Boedapest, Belgrado of Sarajevo zijn reeds door de deelnemers genoemd. Slechts luttele informatie zal u bereiken sinds u aangegeven heeft de controle volledig aan ons over te laten. De reizigers zijn er in ieder geval zeker van dat hun leefpatroon zeer gewijzigde vormen gaat aannemen. Voorbereiding is noodzakelijk maar criticasters zullen beamen: “Training is voor Talentlozen”. Vragen met betrekking tot de reis staan vrij maar zijn zeker niet tot antwoorden verplicht en consequenties zullen zeker in acht worden genomen.

Wij hopen u zo voldoende te hebben geïnformeerd en, nog beter, in onzekerheid te kunnen achterlaten.

Hoogachtend,

• 17 Oktober 2013 - 18:00

Vis:

Geniaal!

Foex,Vis, Boecky, Broeder, Klaus, Blaauwwiekel, Buffel, Nico en Pinda

Dit is onze blog met de beschrijving van onze meest uiteenlopende, veelal ondoordachte, spontane, chaotische, zeer lawaaierige, lompe, dronken, dikwijls lamlendige doch altijd gezellige activiteiten en reizen die doorgaans in een horeca-gelegenheid worden bedacht en vervolgens binnen enkele dagen worden geboekt. Achteraf vragen wij ons dan ook met een zekere regelmaat af wat we nu weer hebben verzonnen, danwel gedaan... Gelukkig hebben we op die momenten de foto's nog! Blackie Reizen rules