Landgenoten - Reisverslag uit Christmas Island, Australië van Foex,Vis, Boecky, Broeder, Klaus, Blaauwwiekel, Buffel, Nico en Pinda classified - WaarBenJij.nu Landgenoten - Reisverslag uit Christmas Island, Australië van Foex,Vis, Boecky, Broeder, Klaus, Blaauwwiekel, Buffel, Nico en Pinda classified - WaarBenJij.nu

Landgenoten

Door: Erwin Vos & Niek Entzinger

Blijf op de hoogte en volg Foex,Vis, Boecky, Broeder, Klaus, Blaauwwiekel, Buffel, Nico en Pinda

09 April 2014 | Australië, Christmas Island

Landgenoten,

Met veel blijdschap kunnen wij U vertellen dat u bent geselecteerd voor de Decembertrip 2014. U heeft aan alle eisen voldaan (uw naam stond op het door Totalitair Reizen B. V. beschikbaargestelde Excel bestand) en het is ons wederom een waar genoegen u te voorzien van een elektronische brief omtrent dit evenement (vanaf dit jaar ook trending op Twitter: #decembertrip2014).

Dit uitje in de laatste maand van het jaar is uitgegroeid tot een ‘feestje’. Een welkome afwisseling in ons hectische leven en een moment van reflectie.

Wij, Niek Entinger en Erwin Vos van Pussy Reizen zijn zeer vereerd uw ‘touroperator’ te zijn voor dit jaar en kijken er naar uit om samen met u (andere) duistere plekken in Europa te ontdekken.

Helaas kunnen wij u op dit moment niet van (meer) informatie voorzien. Derhalve zouden wij u, de deelnemer, willen wij vragen voor 1 mei 150 euro over te maken.

Tot zover en niet verder.

Terug naar jou Mart.

Vanuit het Pussy Reizen Hoofdkantoor op Diego Garcia.

Niek Entzinger & Erwin Vos

• 09 April 2014 - 06:33

Foex,Vis, Boecky, Broeder, Klaus, Blaauwwiekel, Buffel, Nico En Pinda Classified:

Geniaal.

• 09 April 2014 - 11:39

Ronald Visser:

Geniaal.

Foex,Vis, Boecky, Broeder, Klaus, Blaauwwiekel, Buffel, Nico en Pinda

Dit is onze blog met de beschrijving van onze meest uiteenlopende, veelal ondoordachte, spontane, chaotische, zeer lawaaierige, lompe, dronken, dikwijls lamlendige doch altijd gezellige activiteiten en reizen die doorgaans in een horeca-gelegenheid worden bedacht en vervolgens binnen enkele dagen worden geboekt. Achteraf vragen wij ons dan ook met een zekere regelmaat af wat we nu weer hebben verzonnen, danwel gedaan... Gelukkig hebben we op die momenten de foto's nog! Blackie Reizen rules